Yogen Früz w galerii Wola Park


Yogen Früz w galerii Wola Park
2011-11-28
Dietetyczne desery Yogen Früz 30 października zagościły w kolejnym, nowo otwartym punkcie sprzedażowym w warszawskim Centrum Handlowym Wola Park. Na znawców dobrego smaku czeka jednak wiele nowości w ramach usługi Ü - Serve!
Kanadyjski lider światowej sprzedaży mrożonych jogurtów otworzył kolejny punkt sprzedaży w Polsce. Tym razem produkty marki Yogen Früz będzie można skosztować w w Centrum Handlowym Wola Park przy ulicy Górczewskiej 124 w Warszawie.

Punkt Yogen Früz w Wola Park znajduje się na poziomie 1 w strefie food court i ma 18 mkw. Od sierpnia Yogen Früz zasila również ofertę gastronomiczną warszawskiej Galerii Mokotów. Otwarcie kolejnego punktu łączy się z wprowadzeniem nowej usługi „Ü  - Serve”.

Ü - Serve, czyli samoobsługa
Każdy z produktów tworzony jest „na oczach” i na życzenie klienta. Wybierając spośród bogatej bazy owoców mrożonych, klient sam decyduje, jaki smak deseru zostanie mu zaoferowany.

- W Wola Park zdecydowaliśmy się na wprowadzenie dodatkowej usługi „ Ü serve”, opartej na zasadzie samoobsługi, która znakomicie przyjęła się w innych punktach na całym świecie. Ze specjalnie przygotowanych maszyn klient sam „nabiera” jogurt o wybranym smaku  Następnie dekoruje go różnymi posypkami, polewami czy świeżymi owocami. Następnie deser jest ważony i klient może przystąpić do degustacji - tłumaczy Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce

Marka Yogen Früz posiada ponad 1200 punktów sprzedaży w 25 krajach świata. Pierwszy lokal powstał w 1986 roku w Kanadzie, skąd wywodzą się założyciele. Oferta adresowana jest głównie do osób prowadzących zdrowy styl życia. Produkty Yogen Früz to zawierające probiotyki mrożone jogurty i sorbety Mix it, Top it, Smoothies, Owocowy kubek i Jogurtowy kubek w cenach od 6,90 zł do 14,90 zł. W ofercie znajdują się również bezmleczne sorbety i produkty przyjazne diabetykom. Ponadto wszystkie bazy deserów pozbawione są glutenu.

Punkt sprzedażowy w CH Wola Park to kolejny krok do w budowie sieci lokalnych partnerów w innych miastach Polski. Sieć będzie zgodnie z planem marketingowym rozwijana na zasadzie franczyzy.

Źródło:  Yogen Früz

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mstankiewicz

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    kaśka , 2011-12-28 23:27:19

    z chęcią sama przygotuje deser :)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl