Youtuberzy wyprowadzają się z Silesia City Center. Wielka impreza pożegnalna na zakończenie pobytu


Youtuberzy wyprowadzają się z Silesia City Center. Wielka impreza pożegnalna na zakończenie pobytu
2017-01-27
Tysiące fanów obecnych na spotkaniach z idolami, setki tysięcy odtworzeń relacji dziennych w serwisie Youtube, integracja z pracownikami Centrum oraz zdobycie nowych umiejętności – tak wygląda bilans „najgłośniejszej przeprowadzki na Śląsku”, której bohaterami są Littlemooonster96 oraz Stuu.

Przed popularnymi Youtuberami najważniejsze teraz zadanie: zorganizowanie imprezy pożegnalnej w ostatni dzień pobytu w Silesia City Center.

Projekt „Chorzowska 107” rozpoczął się 14 stycznia, czyli w czasie, gdy śląskie szkoły zaczęły ferie zimowe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów, którzy w dniach wolnych od nauki poszukują alternatywy dla spędzania czasu w domu przed komputerem, największe centrum handlowe na Śląsku umożliwiło fanom spotkanie popularnych Youtuberów.

Jednak pobyt Littlemooonster96 oraz Stuu w Silesia City Center to nie tylko zimowy odpoczynek. Bohaterowie „największej przeprowadzki na Śląsku” każdego dnia mieli do wykonania zadania. Obsługiwali klientów w Infopunkcie, wcielali się w rolę ochroniarzy na terenie Centrum, pracowali w Cinema City Center, a także mogli sprawdzić się jako doradcy w sklepach najemców. 

Początek pobytu w „Domu Youtuberów” przypadł na czas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Idole nastolatków włączyli się w akcję – kwestowali razem z wolontariuszami z Sekcji Psów Ratowniczych OM WOPR Katowice, a także prowadzili licytację, na którą przeznaczyli między innymi gadżety sygnowane swoimi nazwiskami/pseudonimami. W wydarzeniu wziął udział również zaproszony gość – Youtuber Marcin Dubiel. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do pomocy i zachęcić do tego młodych ludzi. Świadomość, że można pomóc potrzebującym jest bezcenna, a poczucie wspólnoty, w jaką łączą się ludzie w tym czasie, napawa radością każdego, kto daje najmniejszą cegiełkę do budowy wielkiego dzieła – stwierdził Stuu, czyli Stuart Kluz Burton.

Istotnym punktem każdego dnia były spotkania z fanami. Codziennie w godzinach popołudniowych przy Placu Śląskim mogli oni porozmawiać ze swoimi idolami, a także zdobyć autograf czy zdjęcie. Najważniejsza jednak była sama obecność. Cieszymy się, że udało nam się przyciągnąć do naszego Centrum pokolenie Z – czyli tych, którzy – mocno zakorzenieni w wirtualnym świecie – czas wolny spędzają głównie przed komputerem.  Spotkanie na żywo to główny walor relacji międzyludzkich, a jeśli dodać do tego możliwość zobaczenia swojego idola, dla młodego człowieka jest to wydarzenie naprawdę wyjątkowe – mówi Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center. Nie zabrakło też niespodzianek dla samych Youtuberów – jedną z nich były odwiedziny Damiana Kordasa, zwycięzcy IV edycji MasterChef Polska i wspólne przygotowanie śniadania.

Jak przystało na miejsce, w którym został zlokalizowany nowy „Dom Youtuberów”, jego lokatorzy mieli czas nie tylko na zakupy, ale też pomoc pracownikom Centrum. Z każdej aktywności wyciągnęłam jakąś naukę: mogłam przypomnieć sobie umiejętność jazdy na łyżwach, które ostatnio miałam na nogach kilka lat temu, a nawet nauczyłam się grawerować oraz poznałam sekret smaku kawy w mojej ulubionej kawiarni. Jednak najbardziej cieszy mnie możliwość poznania moich obserwatorów – przyznała Angelika Mucha, znana jako Littlemooonster96.

Cały projekt został stworzony z myślą o klientach Silesia City Center. Nie zabrakło więc atrakcji, w ramach których mogli oni spędzić więcej czasu z nowymi lokatorami Centrum. Laureaci konkursów przeprowadzonych na Instagramie udali się z Littlemooonster96 na manicure, do fryzjera czy na zakupy, a Stuu zaprosił ich do wspólnego grania na konsoli. 

Teraz przed Youtuberami najważniejsze zadanie: muszą zorganizować imprezę pożegnalną dla fanów, która będzie punktem kulminacyjnym i zwieńczeniem akcji „Chorzowska 107”, a odbędzie się 29 stycznia, czyli w niedzielę – ostatni dzień pobytu w „Domu Youtuberów” – przy Placu Śląskim w Silesia City Center. Organizatorzy serdecznie zapraszają na to spotkanie zarówno tych, którzy przez dwa tygodnie sumiennie odwiedzali Centrum, by poznać swoich idoli, jak również osoby, które przyjdą do Youtuberów po raz pierwszy.
 
„Najgłośniejsza przeprowadzka na Śląsku” okazała się naprawdę głośnym projektem na skalę ogólnopolską. Nowych lokatorów odwiedziły w Centrum tysiące fanów, a dzienne relacje udostępniane na kanałach społecznościowych, takich jak: Snapchat, Instagram czy Youtube śledziły setki tysięcy obserwatorów. Tylko filmik z pierwszego dnia pobytu w Silesia City Center na Youtubie obejrzało niemal 300 tysięcy widzów!

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl