Youtuberzy wyprowadzają się z Silesia City Center. Wielka impreza pożegnalna na zakończenie pobytu
Tysiące fanów obecnych na spotkaniach z idolami, setki tysięcy odtworzeń relacji dziennych w serwisie Youtube, integracja z pracownikami Centrum oraz zdobycie nowych umiejętności – tak wygląda bilans „najgłośniejszej przeprowadzki na Śląsku”, której bohaterami są Littlemooonster96 oraz Stuu.
Przed popularnymi Youtuberami najważniejsze teraz zadanie: zorganizowanie imprezy pożegnalnej w ostatni dzień pobytu w Silesia City Center.
Projekt „Chorzowska 107” rozpoczął się 14 stycznia, czyli w czasie, gdy śląskie szkoły zaczęły ferie zimowe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów, którzy w dniach wolnych od nauki poszukują alternatywy dla spędzania czasu w domu przed komputerem, największe centrum handlowe na Śląsku umożliwiło fanom spotkanie popularnych Youtuberów.
Jednak pobyt Littlemooonster96 oraz Stuu w Silesia City Center to nie tylko zimowy odpoczynek. Bohaterowie „największej przeprowadzki na Śląsku” każdego dnia mieli do wykonania zadania. Obsługiwali klientów w Infopunkcie, wcielali się w rolę ochroniarzy na terenie Centrum, pracowali w Cinema City Center, a także mogli sprawdzić się jako doradcy w sklepach najemców.
Początek pobytu w „Domu Youtuberów” przypadł na czas Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Idole nastolatków włączyli się w akcję – kwestowali razem z wolontariuszami z Sekcji Psów Ratowniczych OM WOPR Katowice, a także prowadzili licytację, na którą przeznaczyli między innymi gadżety sygnowane swoimi nazwiskami/pseudonimami. W wydarzeniu wziął udział również zaproszony gość – Youtuber Marcin Dubiel. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do pomocy i zachęcić do tego młodych ludzi. Świadomość, że można pomóc potrzebującym jest bezcenna, a poczucie wspólnoty, w jaką łączą się ludzie w tym czasie, napawa radością każdego, kto daje najmniejszą cegiełkę do budowy wielkiego dzieła – stwierdził Stuu, czyli Stuart Kluz Burton.
Istotnym punktem każdego dnia były spotkania z fanami. Codziennie w godzinach popołudniowych przy Placu Śląskim mogli oni porozmawiać ze swoimi idolami, a także zdobyć autograf czy zdjęcie. Najważniejsza jednak była sama obecność. Cieszymy się, że udało nam się przyciągnąć do naszego Centrum pokolenie Z – czyli tych, którzy – mocno zakorzenieni w wirtualnym świecie – czas wolny spędzają głównie przed komputerem. Spotkanie na żywo to główny walor relacji międzyludzkich, a jeśli dodać do tego możliwość zobaczenia swojego idola, dla młodego człowieka jest to wydarzenie naprawdę wyjątkowe – mówi Monika Pyszkowska, dyrektor Silesia City Center. Nie zabrakło też niespodzianek dla samych Youtuberów – jedną z nich były odwiedziny Damiana Kordasa, zwycięzcy IV edycji MasterChef Polska i wspólne przygotowanie śniadania.
Jak przystało na miejsce, w którym został zlokalizowany nowy „Dom Youtuberów”, jego lokatorzy mieli czas nie tylko na zakupy, ale też pomoc pracownikom Centrum. Z każdej aktywności wyciągnęłam jakąś naukę: mogłam przypomnieć sobie umiejętność jazdy na łyżwach, które ostatnio miałam na nogach kilka lat temu, a nawet nauczyłam się grawerować oraz poznałam sekret smaku kawy w mojej ulubionej kawiarni. Jednak najbardziej cieszy mnie możliwość poznania moich obserwatorów – przyznała Angelika Mucha, znana jako Littlemooonster96.
Cały projekt został stworzony z myślą o klientach Silesia City Center. Nie zabrakło więc atrakcji, w ramach których mogli oni spędzić więcej czasu z nowymi lokatorami Centrum. Laureaci konkursów przeprowadzonych na Instagramie udali się z Littlemooonster96 na manicure, do fryzjera czy na zakupy, a Stuu zaprosił ich do wspólnego grania na konsoli.
Nadesłał:
PRinspiration
|