Zabawkowy zjazd cenowy w salonikach Kolportera


Zabawkowy zjazd cenowy w salonikach Kolportera
2020-11-03
Dwa miesiące promocji cenowych na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca 2020 roku.

Oferta zabawek w sieci saloników Kolportera charakteryzuje się dużą różnorodnością i zależy od lokalizacji punktu. – Kategoria zabawki wprowadzona jest w wybranych punktach naszej sieci, tych, które cechują się dużym potencjałem sprzedażowym – mówi Patryk Podwysocki menadżer produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – W tym roku postanowiliśmy zorganizować dwumiesięczną promocję. Z doświadczenia wiemy bowiem, że już w listopadzie klienci zaczynają szukać prezentów na grudniowe święta. W wybranych salonikach Kolportera mogą znaleźć zabawki w promocyjnych cenach. Niektóre nawet z 40-procentowym rabatem – zdradza szczegóły promocji.

Kategoria zabawek w salonikach Kolportera została wzbogacona o hity sprzedażowe, szczególnie poszukiwane przez małych klientów. Wśród nich znajdują się m.in. licencjonowane gadżety Slime, L.O.L. czy figurki z bajki Trolls. Znaleźć można także popularne wśród dzieci SuperZings i MojiPops.

– Oferta zabawek w naszej sieci zmienia się w dynamicznie w zależności od pojawiających się na rynku nowości. Cały czas monitorujemy co jest modne i popularne i staramy się nowinki na bieżąco wprowadzać do naszych saloników – mówi Patryk Podwysocki.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl