Zamień wydawanie na zbieranie


Zamień wydawanie na zbieranie
2012-02-09
Zakupy bez pieniędzy? To proste! Wystarczy dostęp do internetu i profil na stronie Guuli.pl

Perspektywa zbliżającej się wiosny sprawia, że coraz więcej osób zaczyna myśleć o weekendowych wypadach za miasto. Dzięki nieograniczonemu dostępowi do nowoczesnych rozwiązań trasę i plan wycieczki można ułożyć z wyprzedzeniem, tak by najpełniej cieszyć się odpoczynkiem. Pozostaje tylko jeden problem – skąd wziąć na to wszystko pieniądze? Otóż nie jest potrzebny żaden kapitał, wystarczy dostęp do internetu i profil na stronie Guuli.pl. Podczas wykonywania codziennych czynności, czytania ciekawych treści na portalach internetowych lub przeglądania asortymentu e-sklepów, można dostać m.in. nowy motocykl Romet R 250 Chopper, czy nowoczesny tablet Asus Eee Pad Transformer TF 101.

Guuli.pl jest pierwszym w Polsce programem multipartnerskim, który oferuje bardzo szeroki zakres korzyści zarówno dla użytkowników, jak i partnerów biznesowych. Dla internautów jest to narzędzie ułatwiające dostęp do ciekawych serwisów, zgodnych z zakresem zainteresowań użytkowników. Za jego pośrednictwem, wykonując codzienne czynności, można zbierać punkty i wymieniać je na nagrody. Z kolei właściciele serwisów internetowych i e-sklepów zyskują, najskuteczniejszą obecnie na rynku, możliwość dotarcia do grupy docelowej i nawiązania z nią stałych relacji.

Niewątpliwie największą zaletą Guuli.pl jest bardzo szeroka i na bieżąco rozbudowywana lista nagród. Z dwudziestu pozycji w katalogu, każdy użytkownik znajdzie coś dla siebie – począwszy od sprzętu snowboardowego i motocykla, przez nawigację samochodową, trampolinę, a na grach multimedialnych kończąc. Dodatkowo warto podkreślić, że jest to jedyny w Polsce program, który oferuje nagrody za najmniejszą liczbę punktów, w porównaniu do innych tego typu projektów.

„Nieustannie pracujemy nad rozwojem Guuli.pl. Naszym celem jest stworzenie przyjaznego miejsca dla internautów oraz narzędzia, które pozwoli efektywnie wspierać naszych partnerów. Realizując te założenia i otwierając się na oczekiwania użytkowników bardzo uprościliśmy formularz rejestracyjny. Tym samym, jako jedni z niewielu na rynku nie wymagamy podawania szczegółowych danych osobowych do założenia konta i zbierania punktów Guuli.” – mówi Wojciech Korabiewski, ekspert Guuli.pl.

Obrazowo przedstawiając sposób działania programu, Guuli.pl przyprowadza użytkowników, czyli potencjalnych klientów do partnera biznesowego, który sam decyduje w jaki sposób nawiąże z nimi relacje. Partner biznesowy dostaje pełen pakiet najbardziej efektywnych narzędzi, którymi zarządza w optymalny dla siebie sposób. Każda firma rozpoczynając współpracę z Guuli.pl dostaje za darmo pełne wsparcie konsultantów, którzy pomagają dobrać najkorzystniejszą dla niej kampanię.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

5tka-PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl