Żarówka PR w Radzie Biznesu


Żarówka PR w Radzie Biznesu
2011-03-30
Agencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego.

Agencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego. To efekt kontynuacji współpracy firmy z łódzką uczelnią. Od 2010 roku agencja wspiera realizację programu „UŁ dla pracodawców”, w ramach której odpowiada za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego programu oraz komunikację wybranych wydarzeń skierowanych do przedsiębiorców i biznesu. Dzięki efektywnej współpracy Żarówka PR uhonorowana została Tytułem Partnera Innowacyjnej Edukacji UŁ.  


Projekt prowadzi właścicielka agencji, Joanna Berlińska, wiceprzewodnicząca Rady Biznesu Wydziału Filologicznego oraz Magdalena Majcherska. Współpraca została nawiązana z inicjatywy Uniwersytetu Łódzkiego.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawomir.dabrowski@zarowkamarketing.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl