Zarządzanie Jakością – obsługa klientów i dostawców


Zarządzanie Jakością – obsługa klientów i dostawców
2018-06-11
Jakość świadczonych usług to nieodłączny aspekt każdej działalności gospodarczej. To właśnie między innymi od oceny jakości oraz postrzegania przez jej pryzmat firmy i jej oferty w dużej mierze zależy pozycja konkurencyjna na rynku.
Ma ona bezpośredni wpływ i odbicie w cenie i służy budowaniu przewagi konkurencyjnej. Bardzo często słyszy się stwierdzenie o korzystnym lub niekorzystnym „przeliczniku ceny do jakości”.

Właśnie dlatego przedsiębiorstwa codziennie podejmują wysiłek zapewnienia jak najwyższej jakości dostarczanych produktów i usług – a tym samym zwiększenia swoich zysków. Jak zatem zarządzać jakością i jakich narzędzi potrzebujemy by robić to skutecznie i w czasie rzeczywistym? Zapraszamy do dzisiejszego materiału przygotowanego przez Rafała Pawłowskiego Eksperta SIMPLE oraz Product Manager obszaru Obrót Towarowy.
 
Działania zmierzające do monitorowania jakości mogą przyjmować różne formy. Począwszy od wdrażania norm ISO, przez definiowanie kryteriów oceny jakości procesów i procedur wewnętrznych, na kryteriach oceny dostawców i podwykonawców skończywszy. Jak poważnie aspekt ten jest traktowany przez przedsiębiorców, świadczy chociażby fakt powoływania do życia sekcji i komórek organizacyjnych odpowiedzialnych właśnie za zarządzanie jakością.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/it_solutions/zarzadzanie_jakoscia_obsluga_klientow_i_dostawcow.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl