Zdążyć przed wygaśnięciem. PAYBACK zachęca uczestników Programu do wykorzystania punktów
PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.
Karty podarunkowe do Empiku lub Spotify, zniżki na karty Allegro i RTV EURO AGD, opaska Xiaomi MiBand 5, zestaw patelni Tefal Ingenio czy komplet noży Fiskars. W ramach tegorocznej akcji wygaszania punktów PAYBACK przygotował wyjątkowe nagrody renomowanych marek. Nie zabrakło wśród nich absolutnych nowości.
– Jeszcze bardziej ekscytująca od zbierania punktów jest ich wymiana. W ramach aktualnie prowadzonej kampanii przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne. Uczestnicy mogą przeznaczyć wygasające punkty nie tylko na atrakcyjne nagrody rzeczowe, ale również rozmaite vouchery i karty podarunkowe, a także wesprzeć nimi wybrane akcje charytatywne. Naszych uczestników powinna ucieszyć także informacja, że nowości, które pojawiły się z okazji akcji, pozostaną w naszej ofercie już na stałe – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Łączna wartość wszystkich punktów zagrożonych wygaśnięciem wraz z dniem 28 lutego sięga niebagatelnej kwoty 20 milionów złotych. Żeby sprawdzić, czy ma się zagrożone punkty, wystarczy wejść w aplikację mobilną lub zalogować się na swoje konto na stronie internetowej Programu. PAYBACK przypomina, że w akcji mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy Programu – również ci, na których koncie nie zalegają „stare” punkty.
Akcję przypominającą o wymianie punktów zagrożonych wygaśnięciem PAYBACK prowadzi we własnych kanałach komunikacyjnych, a jej szczegóły można poznać pod adresem www.PAYBACK.pl/wygaszanie. Kampania potrwa od 10 stycznia do północy 28 lutego. Tradycyjnie wesprą ją wybrani Partnerzy Programu.
Nadesłał:
Alicja_Adequate
|