Zebra Technologies wdraża “The Modern Store by Zebra” w celu wsparcia sprzedawców detalicznych


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2023-01-20
Firma przedstawiła właśnie na targach NRF swój pomysł na operacje detaliczne, aby jeszcze lepiej zaangażować pracowników, zoptymalizować zasoby i poprawić wrażenia klientów.

Zebra, innowator działający na pierwszej linii biznesu, oferujący rozwiązania zapewniające przewagę w zakresie wydajności, zaprezentowała The Modern Store by Zebra. To wizjonerski system zaprojektowany, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów związanych z prowadzeniem sklepów. Wspierany przez kompleksowe usługi i globalny ekosystem partnerów, The Modern Store by Zebra umożliwia sprzedawcom detalicznym lepsze zaangażowanie pracowników, optymalizację zasobów i podniesienie poziomu obsługi klienta. The Modern Store by Zebra i rozwiązania wspierające były prezentowane na stoisku nr 3403 podczas National Retail Federation (NRF) Annual Convention & EXPO 15-17 stycznia 2023 r. w Jacob K. Javits Convention Center w Nowym Jorku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Detaliści z całego świata polegają na firmie Zebra jako zaufanym doradcy, a firma rozumie krytyczne wyzwania, przed którymi stoją kierownicy ds. operacji w sklepach. Zebra świadoma jest też jak dużym projektem staje się przeprowadzenie szybkiej transformacji po pandemii. Kompleksowy struktura Modern Store by Zebra rozwiązuje aktualne problemy detalistów i wychodzi naprzeciw każdemu z nich. Obejmuje to między innymi wspieranie potrzeb kupujących, którzy w opublikowanym niedawno przez firmę Zebra 15. dorocznym badaniu Global Shopper Study preferują łatwe zwroty (80%), szybkie wchodzenie i wychodzenie ze sklepów (76%) oraz dostarczanie zamówień do domu (75%), a także wykazują rosnącą sympatię (90%) do technologii samoobsługowych, takich jak samoobsługa przy kasie czy płatności bezgotówkowe.

 

„Zebra z wielką pasją pomaga detalistom na całym świecie wyposażyć pracowników w odpowiednie narzędzia i informacje we właściwym czasie oraz zapewnić dokładność i widoczność zasobów we wszystkich kanałach" - powiedział Yogesh Kulkarni, wiceprezes ds. strategii, produktów i rozwiązań, Zebra Technologies. „The Modern Store by Zebra pomoże wesprzeć bardziej zaangażowanych pracowników i zoptymalizowane zasoby, aby umożliwić sprzedawcom detalicznym zwiększenie wydajności i zapewnienie lepszych wrażeń klientów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wiodącymi detalistami, ale też zbadania, co oznacza dla nich nowoczesność i bycie zaufanym dostawcą rozwiązań, które umożliwiają nowy, odważny sposób myślenia i pracy".

 

Zaprojektowany z myślą o wspieraniu długoterminowej realizacji celów sprzedawców detalicznych system Modern Store by Zebra, obejmuje nowoczesne urządzenia mobilne oraz funkcje uzupełniające. To między innymi zaawansowana komunikacja i współpraca, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami i usprawnione rozwiązania do zarządzania zadaniami. Modern Store by Zebra zapewnia dokładne mierzenie zasobów we wszystkich kanałach, ich dostępność i łatwą lokalizację w sklepach bez zbędnego obciążania pracowników. Usuwa również przeszkody w najważniejszych punktach zwrotnych, aby ułatwić i uprzyjemnić zakupy – od przeglądania stron internetowych, po płatność przy kasach. Ostatecznie system Modern Store firmy Zebra pomoże sprzedawcom detalicznym zlikwidować lukę między planowaniem, a realizacją planów dotyczących pracy, zasobów i doświadczeń klientów, dając sprzedawcom możliwość osiągnięcia sukcesu dziś, przy jednoczesnej sprawności prognozowania i adaptacji na przyszłość.

The Modern Store by Zebra wykorzysta wszechstronny ekosystem partnerski PartnerConnect - obejmujący ponad 10 000 partnerów w 100 krajach – wspierany przez uzupełniające integracje trzech światowych liderów technologicznych: Accenture, Google i Microsoft. Klienci detaliczni firmy Zebra korzystają teraz z jeszcze większej integracji z wiodącymi platformami współpracy pracowników pierwszej linii – Microsoft Teams i Google Workspace – a jej rosnące portfolio oprogramowania dla handlu detalicznego jest teraz dostępne również w Google Cloud Marketplace.

 

Partnerzy firmy Zebra zajmujący się rozwiązaniami, wdrożeniami i integracją będą wspierać ramy Modern Store, aby pomóc sprzedawcom detalicznym w wyborze idealnego połączenia sprzętu, oprogramowania i usług firmy Zebra oraz jej ekosystemu gotowego do obsługi handlu detalicznego, który pomoże im osiągnąć pożądane rezultaty. Przykładowo, sprzedawcy mogą zmniejszyć wskaźnik strat produktów o 27%, zmniejszyć rotację pracowników o 8% i zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Według badania Zebra Global Shopper Study, wyniki te pokrywają się z głównym priorytetem badanych sprzedawców, jakim jest poprawa zarządzania zasobami przy inwestowaniu w technologię dla handlu detalicznego. Ponadto większość sprzedawców (84%) zgadza się, że wykorzystanie technologii i urządzeń mobilnych przyciąga i zatrzymuje w sklepie większą liczbę pracowników. Pracując w ramach projektu The Modern Store, sprzedawcy mogą sprostać obecnym wyzwaniom biznesowym, jednocześnie przygotowując się na przyszłość. 


KLUCZOWE WNIOSKI:

- The Modern Store by Zebra to wizjonerski projekt, którego ramy pomagają sprzedawcom detalicznym lepiej angażować pracowników, optymalizować zapasy i podnosić jakość obsługi klienta.

- Został on zaprojektowany, aby pomóc kierownictwu ds. operacji detalicznych w rozwiązywaniu bieżących problemów, a jednocześnie w przygotowaniu się na przyszłość dzięki nowoczesnym urządzeniom mobilnym i możliwościom obejmującym zaawansowaną komunikację i współpracę, zoptymalizowane zarządzanie pracownikami oraz usprawnione zarządzanie zadaniami. 

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl