Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David


Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David
2016-10-20
Comtrust poinformował o wdrożeniu Benemen unified communications i contact center w Provaliance Poland. Benemen ujednolica komunikację w sieciach salonów fryzjerskich Jean Louis David oraz integruje ją z Salesforce CRM.
Rozproszone po Polsce salony sieci fryzjerskiej Jean Louis David wraz z oddziałem call center zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej, dostarczonej z chmury. W celu usprawnienia obsługi klienta Comtrust zintegrował platformę z Salesforce CRM. Teraz wszystkie kontakty z klientami są monitorowane, nagrywane i automatycznie zapisywane w CRM, a obsługa klienta przebiega szybko i sprawnie. Interakcje można śledzić w czasie rzeczywistym i podejmować właściwe decyzje odnośnie bieżącego zarządzania organizacją.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/zintegrowana_komunikacja_benemen_w_sieci_salonow_jean_louis_david.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl