Złap swoją paczke i dołącz do zabawy razem z M&M'S


2025-06-10
Marka M&M’S® rozpoczęła nową akcję promocyjną, której celem jest zachęcenie do wspólnego spędzania czasu z bliskimi – rodziną i przyjaciółmi. W ramach towarzyszącej kampanii loteryjnej, trwającej do 29 czerwca bieżącego roku, uczestnicy mają szansę wygrać vouchery na festiwale oraz koncerty.

Według danych przedstawiciele generacji Z poświęcają aż o 40% mniej czasu na bezpośrednie relacje z innymi niż osoby z pozostałych pokoleń. Marka M&M’S® postanowiła odpowiedzieć na ten problem, wspierając młodych ludzi w nawiązywaniu kontaktów i przełamywaniu bariery pierwszego kroku, by częściej spotykali się twarzą w twarz z rodziną i przyjaciółmi.

W tym celu powstały specjalne edycje opakowań popularnych drażetek M&M’S®, które w zabawny sposób zachęcają do rozmowy. Znajdują się na nich humorystyczne komunikaty od postaci M&M’S®, które mają stać się impulsem do bliższych relacji. Dodatkowo, za pośrednictwem strony mms.com/pl-pl/share-the-joy można przesłać żartobliwą wiadomość do wybranej osoby – w imieniu jednego z bohaterów M&M’S®.

Akcja obejmuje także loterię konsumencką z nagrodami wspierającymi wspólne spędzanie czasu i rozrywkę. Główne nagrody to 5 voucherów o wartości 1400 zł, które można wykorzystać na zakup biletów na wybrany festiwal, a także 25 dodatkowych voucherów po 100 zł na koncertowe wejściówki.

Aby wziąć udział w loterii, należy w dniach od 26 maja do 29 czerwca 2025 roku kupić dowolny produkt marki M&M’S®, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie mms.com/pl-pl/share-the-joy. Każdy uczestnik może zdobyć tylko jedną nagrodę, jednak ma możliwość przesłania maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w czasie trwania promocji.

Całą akcję wspiera intensywna kampania promocyjna obejmująca działania digitalowe i obecność w mediach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Mediacom, organizacją loterii zajmuje się Brandcomm, a za działania PR odpowiada Garden of Words Group.

Informacje o firmie Mars, Incorporated

Mars to rodzinna firma prywatna, działająca od ponad 100 lat, znana z produkcji kultowych słodyczy (jak M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®, BOUNTY®), gum do żucia i pastylek (ORBIT®, AIRWAVES®), a także karm dla zwierząt (m.in. PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, SHEBA®). Obecnie Mars zatrudnia ponad 140 000 osób w 80 krajach świata, a działalność firmy oparta jest na Pięciu Zasadach: Jakości, Odpowiedzialności, Wzajemności, Wydajności i Wolności. Wspólnym celem wszystkich pracowników jest budowanie lepszej przyszłości poprzez odpowiedzialne działania podejmowane każdego dnia.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.mars.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SP167613

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl