ZŁOTE PERŁY DLA BAKALIOWYCH NOWOŚCI HELIO!


ZŁOTE PERŁY DLA BAKALIOWYCH NOWOŚCI HELIO!
2021-09-22
HELIO po raz kolejny deklasuje bakaliową konkurencję w ogólnopolskim plebiscycie branżowym! Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się produkty polskiej marki HELIO, które zostały nagrodzone aż w 5 najważniejszych i kluczowych dla producenta bakalii kategoriach:

Pestki i przekąski bakaliowe, Przekąski FIT, Przekąski EKO, BIO, VEGE, Innowacja spożywcza na bazie owoców oraz Produkty dietetyczne.

 

Badanie Perły Rynku FMCG  to ogólnopolski, prestiżowy plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w aktualne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy! W tegorocznej edycji plebiscytu bakalie HELIO po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne, zwłaszcza nowe  suszone miękkie - jedyne takie! owoce bez konserwantów So Soft! HELIO Natura, które otrzymały najważniejszą statuetkę – Złotą Perłę Rynku FMCG, zajmując I miejsce w kluczowej dla HELIO kategorii PESTKI I PRZEKĄSKI BAKALIOWE! Ponadto, soczysta Żurawina So Soft! nasączona sokiem żurawinowym z nowej linii HELIO Natura została także uznana przez ekspertów rynku za Innowację Spożywczą 2021 roku i otrzymała dodatkowo Srebrną Perłę Rynku FMCG! 

 

Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się także Migdały pieczone HELIO Natura, zdobywając drugą (!) złotą statuetkę dla HELIO, tym razem w modnej kategorii PRZEKĄSKI FIT.  

 

W tegorocznym plebiscycie Perły Rynku FMCG 2021 na podium znalazły się jeszcze nerkowce pieczone HELIO Natura, które otrzymały Srebrną Perłę w #trendy kategorii: PRZEKĄSKI EKO, BIO, VEGE, a także odświeżona linia bezglutenowych mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniająca się brakiem oleju palmowego i konserwantów w składzie, w kategorii PRODUKTY DIETETYCZNE! 

 

Przyznane w tym roku tak liczne nagrody dla polskiego potentata bakalii świadczą o niesłabnącym zaufaniu Klientów do marki HELIO i jej produktów, a także doskonałym wyczuciu rynkowych potrzeb przez HELIO, która już od blisko 30 lat wyznacza trendy na polskim rynku, proponując swoim Konsumentom najwyższej jakości bakaliowe #fit przekąski i kulinarne specjały! 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka EFEKTPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl