Złoty Laur Klienta 2011 dla produktów ActiveJet
Kolejny raz materiały eksploatacyjne marki własnej ACTION S.A. wywalczyły najwyższe wyróżnienie, tym razem w kategorii zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na produkty tej marki głosy w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług oddało ponad połowę respondentów.
- To nasz ogromny sukces. Najlepszy dowód na to, że produkty ActiveJet cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów ostatecznych. Kupujący sami ponownie sięgają po sprawdzone produkty w dobrych cenach i chętnie polecają je innym. Dlatego ranking popularności Laur Klienta odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków - komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet w ACTION S.A.
Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. W jej wyniku aż 52 proc. pytanych wskazało markę ActiveJet jako tą najlepszą, najchętniej polecaną innym.
- Cieszę się, że kolejny raz troska o jakość naszych produktów przy zachowaniu ich atrakcyjnej ceny przyniosła wymierne efekty. To dla nas bardzo ważne potwierdzenie słuszności realizowanej strategii polegającej na stałym monitorowaniu jakości artykułów ActiveJet - dodaje R. Ornowski.
Laur Klienta to kolejne wyróżnienie przyznane marce ActiveJet w tym roku. Wcześniej do grona tytułów dołączyła Polska Jakość oraz Top Marka. W 2011 roku marce ActiveJet przyznano również certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland - lidera na rynku usług certyfikacyjnych
i badawczych w Polsce.
***
Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od prawie 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller na początku roku 2011 ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce. Swoją renomę zdobyła głównie dzięki znakomitej jakości tuszów i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory), czy certyfikat zgodności T nadany przez TÜV Rheinland, a także prestiżowy tytuł Lidera Marki i trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007, 2008, 2009) przyznawany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCBC) oraz redakcję Dziennika Gazety Prawnej. Produkty ActiveJet otrzymując tytuł Złotego Lauru Klienta 2009 i 2010 zostały również zwycięzcą największego w Polsce programu konsumenckiego. W 2011 r. do grona tytułów dołączyło godło „Polska Jakość 2011", tytuł „Top Marka 2011" i Laur Klienta 2011. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy: ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki kompaktowe, jak i LED-owe - alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Wszystkie produkty ActiveJet charakteryzują się najwyższą światową jakością.
Więcej informacji na: http://www.activejet.pl/
***
Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego (ok. 20-proc. udział w rynku, dane z marca 2010 r.) Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami Actina i ActiveJet (m.in. komputery stacjonarne, monitory, serwery, zasilacze). Klientami Grupy ACTION S.A. są sprzedawcy detaliczni oraz odbiorcy korporacyjni.
Więcej informacji na: http://www.action.pl/