Złoty Paragon dla Kabanosów pieczonych Maestro. Kiełbasa krakowska z wyróżnieniem
25 maja podczas gali finałowej konkursu „Złoty Paragon – nagroda kupców polskich” nagrodzono te produkty i usługi, które - jak pisze organizator – w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą kupcom największe dochody.
Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" jest jednym z najważniejszych - cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG. Organizatorem konkursu jest miesięcznik Hurt & Detal - jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Konkurs odbywa się w cyklu rocznym. Pierwsza edycja miała miejsce w maju 2011 roku. „Złoty Paragon” - to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.
O MARCE HENRYK KANIA:
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Firma oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.
Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Nadesłał:
psikora@zmkania.pl
|