Zmiany nie tylko wizualne. Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług


2020-07-17
FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.

FIXIT SA to firma zajmująca się opieką serwisową i posprzedażową sprzętu oraz oprogramowania, odznaczająca się unikalnym customer experience oraz szeregiem komplementarnych usług poszerzających pozytywne doświadczenia klientów i producentów, z którymi współpracują. W związku z ciągłym rozwojem firmy na rynku europejskim, postanowiła ona zmienić swoją komunikację wizerunkową. Dotychczasowe logo biało-czerwony napis z nazwą firmy, jak i strona internetowa zostały dostosowane do aktualnych trendów, dzięki czemu firma może wyróżnić się na tle konkurencji.


Podczas pracy nad nową identyfikacją wizualną marki  FIXIT SA
zależało nam na tym, aby jak najlepiej poznać firmę to, czym się zajmuje, jaka jest jej wizja i cele. Samo logo miało być jedynie liftingiem starej wersji. Marce zależało na utrzymaniu dotychczasowej kolorystyki oraz stworzeniu nowego logo zgodnie z pierwowzorem, składającego się z jednego logotypu. Wspólnie z naszym klientem zdecydowaliśmy się na wybór nowoczesnego fontu, który specjalnie dobraliśmy na potrzeby nowej identyfikacji wizualnej. Dodatkowo postanowiliśmy nieco stonować poprzednią kolorystykę, tak aby wszystko było spójne i w zgodzie  z aktualnymi trendami - mówi Karolina Małagowska, Graphic Designer, WĘC PR.

Minimalizm receptą na sukces

Prosta grafika, przejrzysta forma — to wszystko sprawia, że wizerunek FIXIT SA dostosowuje się do potrzeb rynku. Zmiany, które zaszły w przedsiębiorstwie są odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, oraz zaprezentowania się firmy jako nowoczesnej i innowacyjnej, ale ciągle sięgającej do korzeni i zdobytego do tej pory doświadczenia.

W designie strony widać inspirację obecnymi trendami — minimalizmem i prostotą. Całość stała się teraz delikatna i przyjazna dla oka. Projekt jest przemyślany na wielu płaszczyznach, co nie jest proste w przypadku strony o tak skomplikowanej strukturze, mającej kilkadziesiąt zakładek, które muszą ze sobą dobrze współgrać.  Ważnym udogodnieniem, które firma wprowadziła na swojej witrynie, jest jej intuicyjność, co z pewnością ułatwia poruszania się po stronie. 

Za rebranding FIXIT SA odpowiedzialna była krakowska agencja public relations WĘC PR, specjalizująca się w prowadzeniu działań komunikacyjnych z sektora IT. Firma oferuje kompleksowe usługi z zakresu PR-u korporacyjnego, mediów społecznościowych, CSR, czy też obsługę marketingową. Klientami agencji są między innymi Acer, ADATA/XPG, GetHero oraz Olympus.

O firmie FIXIT SA

FIXIT SA to znany w Europie, międzynarodowy partner producentów sprzętu i oprogramowania, dostarczający usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. Dzięki obecności na rynku polskim, czeskim, słowackim, szwajcarskim, niemieckim i węgierskim zapewniają wachlarz produktów i usług dostępnych od ręki we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Do grona ich klientów należy m.in. Logitech, Mio czy LG Electronics.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kamilpr2019prkamil

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl