Znamy polskich finalistów konkursu rysunkowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”


Znamy polskich finalistów konkursu  rysunkowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”
2016-12-07
Rozstrzygnięto polską edycję konkursu na projekt pluszaka marzeń organizowanego w ramach nowej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Zgłoszono ponad 4000 prac, spośród których wybrano 20 najbardziej kreatywnych, w tym m.in. rysunki mieszkanek Łodzi: 6–letniej Julii i 5-letniej Poli.

Konkurs rysunkowy na projekt pluszaka marzeń jest częścią kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”, w ramach której IKEA wspiera prawo dzieci do zabawy
i rozwoju w najbiedniejszych regionach świata. W tej wyjątkowej inicjatywie miały szansę wziąć udział także dzieci z Polski. Spośród ponad 4000 nadesłanych prac wyróżniono 20 najbardziej oryginalnych. Wśród nich znalazły się także projekty mieszkanek Łodzi:
6-letniej Julii, która narysowała różowego dinozauro-jednorożca i 5-letniej Poli, której wymarzona zabawka to rybo-pszczoła. Każdy ze zwycięzców otrzyma pluszaka uszytego według własnego pomysłu - „ożywi” je Maja Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Zwycięzcy polskiej edycji powalczą w międzynarodowym finale. Spośród prac nadesłanych z całego świata wybranych zostanie 10 zwycięzców, a na podstawie ich rysunków stworzona zostanie limitowana edycja pluszowych zabawek, która trafi do sklepów IKEA.
Zabawki, które zwyciężyły w zeszłorocznej edycji konkursu są obecnie dostępne we wszystkich sklepach na całym świecie w ramach kolekcji SAGOSKATT.

„W tym roku otrzymaliśmy mnóstwo wspaniałych prac, dlatego wybór był naprawdę bardzo trudny. Wszystkie dzieci włożyły wiele serca i zaangażowania w przygotowanie swoich projektów. Nie mamy żadnych wątpliwości, że dziecięca wyobraźnia jest nieskończona, a autorzy rysunków to prawdziwi mali artyści. Gratulujemy zwycięzcom,
a wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy” - podkreśla Agata Czachórska, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail.

Kampania „Zabawa to poważna sprawa” koncentruje się na promowaniu i zapewnieniu praw dzieci do zabawy i rozwoju. Podkreśla korzyści płynące z zabawy, które wpływają na prawidłowy rozwój dzieci. Od zakupu każdej zabawki w czasie trwania kampanii
(20.11-24.12), IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów realizowanych
w najbiedniejszych regionach świata, a wspierających rozwój najmłodszych poprzez zabawę i edukację.
Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się
w miejsce projektu „Pluszaki dla Edukacji” prowadzonego przez ostatnich 13 lat.   

 

Lista zwycięzców oraz galeria wszystkich prac z Polski dostępna jest na stronie zabawymoc.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl