Znika pierwsza platforma Senuto


2019-05-23
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?

Monitoring pozycji

 

Senuto jest obecne na rynku marketingu online już od kilku lat, zajmując niezmienne miejsce w zestawie narzędziowym nie tylko wielu polskich Specjalistów SEO, ale także ekspertów od marketingu internetowego, content marketingu czy eCommerce.

W poprzedniej wersji Platforma Senuto składała się z modułów analizy widoczności, bazy słów kluczowych oraz narzędzi. Obecnie do tej grupy dołączył moduł Monitoring, który umożliwia sprawdzenie codziennych pozycji wybranego serwisu dla konkretnych słów kluczowych. Co ważne, dotyczy to dowolnego języka i kraju.

 

Analiza widoczności

 

Moduł Analiza widoczności, który pozwala na sprawdzenie wszystkich słów kluczowych, na jakie dana witryna jest widoczna w Google, znany jest już z poprzedniej wersji Senuto. W nowej odsłonie wprowadzono jednak wiele nowych raportów i udogodnień.

Pojawił się m.in. raport Kanibalizacja, który pozwala zbadać, czy dany serwis ma problem z kanibalizacją słów kluczowych. To zjawisko skutkujące fluktuacją pozycji oraz spadkiem ruchu organicznego, które bez odpowiedniego narzędzia trudno jest wychwycić.

Ciekawym raportem, zwłaszcza dla rozbudowanych serwisów, jest także Ranking. Udostępnia on listy najlepiej widocznych w Google witryn w różnych kategoriach tematycznych. Pozwala to z jednej strony zbadać kondycję rynku SEO dla poszczególnych segmentów biznesu, a z drugiej – sprawdzić w jakim miejscu i w jakich kategoriach znajduje się interesująca nas witryna.

Przykładem takiego raportu jest [RANKING] 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing (https://www.senuto.com/pl/blog/ranking-100-najlepiej-widocznych-witryn-w-kategorii-marketing/).

 

Zupełnie nowa Baza słów kluczowych

 

Jedną z największych nowości jest całkowicie przebudowany moduł Baza słów kluczowych, który służy do wyszukiwania fraz kluczowych do kampanii SEO i content marketingowych. W nowej Bazie zmienił się sposób pobierania danych i wyniki, które otrzymujemy.

Od teraz system zwraca propozycje słów kluczowych typu long tail (jak do tej pory) oraz frazy powiązane semantycznie, a więc synonimy i słowa pokrewne. To umożliwi precyzyjne zbudowanie listy słów, na jakie warto pozycjonować serwis.

Damian Sałkowski, CEO Senuto, obiecuje systematyczne wdrażanie kolejnych funkcji - Od dość dawna na konferencjach zdarza mi się mówić o algorytmach, zwinnym planowaniu treści i innych trendach, które w niedługim czasie chcemy urzeczywistnić. Wszyscy nasi obecni oraz przyszli użytkownicy mają moją osobistą obietnicę, że zrobimy wszystko, aby dostarczyć najlepszą aplikację w ich całym toolsecie.

Do 31.05.2019 r. nową wersję Senuto znajdziesz pod adresem: new.senuto.com.

Jest tego więcej!

Pełen opis zmian, jakie zajdą w Senuto od 31.05.2019 r., dostępny jest na blogu Senuto.

 

 

Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego.  www.senuto.com


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl