Zostań sprzymJEŻeńcem! - Nowa akcja Dzikiego Sadu


2016-09-01
Nie każdy wie, że jeże są dziś zagrożone całkowitym wyginięciem. Choć w Polsce objęte są ochroną ścisłą, by przetrwać – potrzebują zdecydowanie większego zaangażowania ze strony człowieka. Dziki Sad aktywnie włącza się w pomoc dla tych pożytecznych zwierząt.

Na przestrzeni ostatnich lat naturalne środowisko jeży drastycznie się skurczyło, a one same rozpaczliwie szukają nowych miejsc do życia. Jeże masowo giną pod kołami aut, podczas wypalania i koszenia łąk, zatrute chemicznymi środkami ochrony roślin, pokaleczone wyrzuconymi puszkami czy szklanymi butelkami. Według przewidywań naukowców, bez czynnej pomocy człowieka do 2025 roku dziko żyjące jeże po prostu wyginą.

 

W działania służące ocaleniu jeży aktywnie włącza się marka Dziki Sad. - Jeże są istotnym ogniwem w historii Dzikiego Sadu, pracowitymi bohaterami kampanii, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w społeczne działania służące ich ochronie – mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager Dziki Sad & Strongbow w Grupie Żywiec. – Przede wszystkim, chcemy w tych działaniach być efektywni – stąd nasza decyzja o wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży „Nasze Jeże”, które od 2008 r. wspomaga Ośrodki Rehabilitacji Jeży, a także Ośrodki Rehabilitacji Zwierząt, w których odbywa się leczenie, opieka weterynaryjna i rehabilitacja jeży w celu przywrócenia ich do środowiska przyrodniczego. Gorąco zachęcamy do włączenia się w tę akcję. Pomóżmy jeżom wrócić do dzikiej natury i wspólnie ocalmy je przed wyginięciem.

 

By stać się sprzymJEŻeńcem, wystarczy wejść na nową stronę www.dzikisad.com.pl i kliknąć w zdjęcie jeża – kliknięcia zamieniają się we wsparcie dla stowarzyszenia „Nasze Jeże”.

 

Dziki Sad przygotował również konkurs – szansę na wygraną ma każdy, kto na stronie www.dzikisad.com.pl poprawnie odszyfruje trzy rebusy i odpowie kreatywnie na jedno pytanie. Nagrodami w konkursie są koszulki i zapas Dzikiego Sadu.

 

Akcja pomocy dla jeży, prowadzona na stronie www.dzikisad.com.pl, potrwa do 30 września.

 

Akcję na zlecenie Grupy Żywiec organizuje agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

roots_as

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl