Żywiec Zdrój z nutą owocowej przyjemności -NOWA odsłona linii napojów oraz dwa nowe letnie smaki


Żywiec Zdrój z nutą owocowej przyjemności -NOWA odsłona linii napojów oraz dwa nowe letnie smaki
2019-11-28
Linia napojów Żywiec Zdrój, dotychczas znana jako „ze smakiem”,od kwietnia br. dostępna jest pod nową nazwą: „z nutą”. Poza nowym składem produktu i wyglądem do oferty napojów dołączyły również dwa nowe smaki w wersji limitowanej: z nutą limonki i mięty oraz z nutą pomarańczy i mango.

Dobrze znana linia niskokalorycznych napojów Żywiec Zdrój zmieniła się. Produkty smakowe – od teraz dostępne jako „z nutą” – zyskały nowy wygląd etykiet oraz zmieniony skład. Nowe etykiety mają za zadanie jeszcze wyraźniej podkreślić przyjemny, owocowy smak napojów. Od teraz napoje Żywiec Zdrój „z nutą” zawierają wyłącznie naturalne aromaty. Wszystkie produkty są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników, a ich skład oparty jest na krystalicznej wodzie źródlanej. Co więcej, oferta napojów „z nutą” poszerzona została o dwa nowe, ciekawe połączenia orzeźwiających smaków: Żywiec Zdrój z nutą limonki i mięty oraz Żywiec Zdrój z nutą pomarańczy i mango – oba dostępne są w wersji limitowanej. Nowe warianty, dzięki zastosowaniu substancji słodzącej z liści stewii, zawierają o 30% mniej kalorii niż pozostałe niskokaloryczne produkty z linii „z nutą”.

Żywiec Zdrój „z nutą” to propozycja dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, jednak od czasu do czasu mają ochotę na owocowy, orzeźwiający smak. W regularnej sprzedaży, w szerokiej dystrybucji napoje dostępne są w 4 podstawowych wariantach smakowych – truskawka, cytryna, jabłko, brzoskwinia. Dwa nowe warianty smakowe, pomarańcza-mango i limonka-mięta, dostępne są w wersji limitowanej.

Kampania promocyjna linii „z nutą” pod hasłem „Poczuj nutę owocowej przyjemności” prowadzona jest w telewizji, Internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także obejmuje promocję w wybranych punktach sprzedaży. Działania uzupełniają aktywności PR i działania niestandardowe. Komunikacja rozpoczęła się w czerwcu tego roku.

Niskokaloryczne napoje Żywiec Zdrój „z nutą” dostępne są w szerokiej dystrybucji w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi:

            2,29 zł dla pojemności 500ml

            3,19 zł zł dla pojemności 1,5 litra

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych  i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce . Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju .

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.

W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywienie medyczne (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety. W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym

i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać na www.danone.pl „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.

 

1 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

2 Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

3 MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl