Niedziela, 2009-09-6 - karta z kalendarza:
Najbliższe wydarzenia:
Magia wina. Od pędu winorośli po napój bogów
Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza na wystawę, na której poznamy historię wina, od najdawniejszych upraw winorośli po współczesną kulturę picia tego trunku. Ekspozycję można zwiedzać od 28 listopada 2009 do 31 marca 2010 roku
Nadesłał:
ap
|
Europejska grafika – mistrzowie warsztatu
Albrecht Dürer, Rembrandt, Giovanni Battista Piranesi - od 24 lipca 2009 roku Muzeum Śląskie pokaże prace najwybitniejszych mistrzów grafiki. Wystawę przygotowaną w ramach Międzynarodowego Triennale Grafiki – Kraków 2009 będzie można zwiedzać do 31 października 2009 roku.
Nadesłał:
ap
|
Maj – Sierpień 1939. Ostatnie miesiące pokoju na Górnym Śląsku
Od 5 sierpnia 2009 r. Muzeum Śląskie zaprasza na wystawę przygotowaną z okazji 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej, która przybliży atmosferę ostatnich miesięcy przed 1 września 1939 r. Wernisaż odbędzie się 4 sierpnia 2009 roku o godz. 17.00. Ekspozycję będzie można zwiedzać do 8 listopada 2009
Nadesłał:
ap
|
Warsztaty Fotografii Górskiej
W dniach 6-10.09.2009 w Morskim Oku, w ramach festiwalu Spotkania z Filmem Górskim odbędą się warsztaty fotografii górskiej. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają tajniki fotografii górskiej z fotografem Z. Słomskim oraz będą mieli okazję przetestować najnowszy sprzęt fotograficzny firmy Canon.
Nadesłał:
ap
|
Artykuły z tego dnia:

ING TFI w ofercie MultiBanku
MultiBank poszerzył ofertę Centrum Oszczędzania o ING TFI. Tym samym bezpłatna platforma inwestycyjna MultiBanku skupia już 15 TFI posiadających w zarządzaniu łącznie ponad 230 funduszy inwestycyjnych.

Czy na pewno wiesz, gdzie jest teraz Twoja druga połowa?
Jeśli tak sądzisz, to może jesteś w błędzie. Sondaż przeprowadzony przez 17 redakcji miesięcznika Reader’s Digest w różnych krajach wykazał, że ludzie na świecie najczęściej kłamią swoim partnerom właśnie na temat miejsca swojego pobytu, a nie – pieniędzy czy seksu.

Polecaj mBank i zgarniaj nagrody!
mBank rozpoczął kolejną edycję konkursu, w której Klienci polecający rachunki mBanku oraz ubezpieczenia samochodowe dostępne w SUS mogą zdobyć atrakcyjne nagrody. Na najskuteczniej Polecającego mBank czeka Hyundai i30.

Filmowy Pościg Lata Cinema City na mecie w 17 miastach
W sobotę, 29 sierpnia, zakończył się Filmowy Pościg Lata Cinema City – interaktywny, wakacyjny konkurs dla kinomaniaków, którzy przez 2 miesiące, walcząc o wspaniałe nagrody, wykazywali się wiedzą o kinie. W tym roku do gry włączyło się ponad 33 000 osób, z których wyłoniono 340 finalistów.

Jeszcze więcej mocy!
Od września NESCAFÉ wprowadza limitowaną ofertę kawy NESCAFÉ 3in1 Strong. Do dobrze znanego już opakowania 10 paluszków kawy NESCAFÉ 3in1 Strong dołożono 2 paluszki gratis. Teraz konsumenci dostają 20% produktu więcej za tę samą cenę!

Polska reprezentacja ma nadal szanse
Remis z Irlandią Północną przyniósł kilka zmian w naszej grupie, ale mimo wszystko szansa na baraż nadal istnieje. Nasi piłkarze spokojnie mogą walczyć o mundial a warunkiem są 3 najbliższe wygrane z kolejnymi rywalami.

Podsumowanie 7 kolejki III ligi małopolsko - świętokrzyskiej
Zmiany w III lidze małopolsko - świętokrzyskiej.

MEC Interaction zwycięża w konkursie Gadu-Gadu i wspiera 5 organizacji charytatywnych
MEC Interaction został zwyciezcą sierpniowego konkursu zorganizowanego przez biuro reklamy Gadu Gadu a skierowanego do domów mediowych.

Samotność w mieście. Linoryty Mariana Jędrzejewskiego
Marian Jędrzejewski to najlepszy obok Jana Nowaka grafik nieprofesjonalny. Od 10 września br. Muzeum Śląskie zaprezentuje jego „Samotność w mieście” zamkniętą w ponad 50 linorytach. Wernisaż odbędzie się w środę 9 września o godz. 17.00. Wystawę będzie można zwiedzać do 25 października 2009 roku.

70 urodziny profesora, dla którego woda jest krwią ziemi
W sytuacji, gdy przystępując do Unii Europejskiej Polska zobowiązała się do roku 2015 osiągnąć dobry stan ekologiczny wód, a Narodowa Strategia Ochrony Środowiska przewiduje, że do roku 2020 Polska zredukuje ilość zanieczyszczeń odprowadzanych do Bałtyku o 80 proc.

Dynamic po raz kolejny wkracza do TV i internetu
Trwa kampania reklamowa supernowoczesnych paliw Dynamic, dostępnych jedynie na stacjach paliw LOTOS. Nowy telewizyjny spot – w skróconej 8-sekundowej wersji – jest kontynuacją kampanii wizerunkowej Dynamica, rozpoczętej na wiosnę 2007 roku.

Internet Netii specjalnie dla sieciowych graczy
Netia, Partner Technologiczny i jeden z głównych sponsorów tegorocznej edycji World Cyber Games Polska, wprowadziła promocyjną ofertę dostępu do internetu, dedykowaną fanom komputerowych rozgrywek.

Emisja certyfikatów funduszu Investor FIZ
W dniach 7 – 24 września 2009 r. będzie prowadzona publiczna sprzedaż Certyfikatów Inwestycyjnych serii M Funduszu Investor FIZ.

Próba ataku na poziom 1000
Wczoraj złoto niemal sięgnęło magicznej granicy 1000 dolarów za uncję. Było to najwyższe notowanie od sześciu miesięcy. Pobicie tegorocznego rekordu z 20 lutego może być już kwestią kilku dni.

Po raz jedenasty rusza akcja Podaruj Dzieciom Słońce
Rusza jedenasta edycja akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowane przez firmę Procter & Gamble oraz Fundację POLSAT. W ciągu dziesięciu poprzednich edycji akcji zebrano 44,9 miliona złotych.

Nowe logo Audi: premiera targowa na IAA
Niezwykła premiera targowa czeka zwiedzających 63. Międzynarodową Wystawę Samochodową we Frankfurcie nad Menem. Obok licznych światowych premier technicznych AUDI AG zaprezentuje na swoim stoisku również nową wersję Czterech Pierścieni.

A w EBC bez zmian
Na podstawie publikowanych ostatnio wskaźników ekonomicznych także wskaźników nastrojów można postawić tezę, że gospodarka światowa podnosi się z upadku.

Innowacyjny wzór na idealny efekt - konferencja dla przedsiębiorców
8 września 2009 r. w siedzibie BRE Banku, przy ulicy Senatorskiej 18, w Warszawie odbędzie się konferencja "Innowacyjny wzór na idealny efekt".
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Kolory domowego zacisza
Radość, lekkość i optymizm są esencją trendu „Pockets of Fun”, proponowanego przez Beckers na rok 2025.
Otwarcie Starbucks w Galerii Łódzkiej
Nowy lokal Starbucks w Galerii Łódzkiej otwiera się 9 maja. W ofercie znajdziesz klasyczne napoje, wysokiej jakości kawy 100% Arabica i smaczne przekąski. Wpadnij na chwilę relaksu po zakupach lub rozmowę przy filiżance kawy.
Znane osobistości ze świata piłki nożnej w nowej kampanii Snickers
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony!
Najczęściej czytane artykuły:
NOWY SERWIS SUBSKRYPCYJNY TVN24+ JUŻ DOSTĘPNY
Warszawa, 24 kwietnia 2025 r. – TVN Warner Bros. Discovery uruchomił nowy serwis subskrypcyjny TVN24+, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby odbiorców treści informacyjnych.
Wiosenna promocja EZVIZ w Leroy Merlin! Kultowe produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach
EZVIZ, wiodący producent inteligentnych rozwiązań smart home, ogłasza wyjątkową promocję w sklepach Leroy Merlin. Tylko do 13 kwietnia 2025 roku klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych cen na wybrane produkty zarówno online, jak i offline.
679. urodziny Bydgoszczy: CH RONDO zaprasza na wspólne świętowanie
Centrum Handlowe RONDO dołącza do obchodów urodzin Bydgoszczy i serdecznie zaprasza mieszkańców na dwudniowe świętowanie, pełne atrakcji, prezentów i spotkań z tymi, którzy tworzą lokalną tożsamość.
Wiosenna akcja z upominkami i warsztatami dla najmłodszych w Galerii Przymorze
Gdzie zabrać dzieci w sobotni poranek, by połączyć przyjemne z pożytecznym? Galeria Przymorze ma na to swój sprawdzony sposób! W sobotę 12 kwietnia w godzinach 12:00-18:00 odbędzie się wydarzenie łączące wiosenne zakupy z kreatywnymi warsztatami dla najmłodszych.
Newline Interactive: Grzegorz Pawlak objął stanowisko Business Development Managera
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki.