Niedziela, 2017-03-12 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Zaprojektowany w Szwecji, produkowany we Włoszech – Volvo 262C kończy 40 lat
Czterdzieści lat temu, Volvo podjęło decyzję o zmianie swojego wizerunku statecznej, praktycznej i spokojnej marki. Kiedy Szwedzi zaprezentowali model 262 Coupe, nikt ze świata motoryzacji nie przeszedł obok niego obojętnie.

Zespół Polestar Cyan Racing – cel na ten rok: tytuł Mistrza Świata WTCC
Po swoim debiutanckim sezonie, w którym wyniki zespołu Polestar Cyan Racing przerosły wszelkie oczekiwania i rozbudził apetyty na więcej w sezonie 2017 do stawki dołączy trzecie niebieskie Volvo S60 TC1.

Jak dobrać muzykę do restauracji lub hotelu? O magii odpowiedniej playlisty.
Jak dobrać muzykę do restauracji, hotelu lub salonu kosmetycznego, czyli na czym polega magia dobrej playlisty?

Muzyka niezależna Vs komercyjna. Co wybrać?
To, że „muzyka łagodzi obyczaje” wiemy doskonale. Ale czy nieodpowiednio dobrana, również spełni tę funkcję? Czy o każdej porze dnia chcemy słuchać tego samego typu muzyki? Czy klienci podczas zakupu farby do mieszkania chcą słyszeć w tle reklamy nowych suplementów diety?

Audiomarketing – zaklęcie współczesnego marketingu
Cel jest prosty – muzyka sklepowa ma nie tylko zachęcać do zakupów, ale też kreować i oddawać wyobrażenie marki. Światowi liderzy marketingu sensorycznego utworzyli playlisty utworów, które mają kreować ich wizerunek i definiować styl życia, a także kojarzyć się z nabywaniem nowych produktów.

Muzyka a wizerunek marki
Współczesna reklama odwołuje się do zmysłów – wzrok, słuch, węch, dotyk i smak zaczynają grać ważne rolę w badaniach nad odbiorem marki w różnych jej postaciach. Te działania nazywamy marketingiem sensorycznym.

Muzyka w lokalu bez opłat ZAiKS. Prawnik radzi.
Restauracje, galerie handlowe, zakłady usługowe, sklepy – wszędzie tam, gdzie pojawiają się klienci, usłyszeć można muzykę, której zadaniem jest nie tylko wrażenie estetyczne, ale również zachęcenie konsumenta do zakupów.

Wykorzystanie sztucznych skał w dekoracjach ogrodowych
Sztuczne skały z roku na rok zdobywają coraz większe grono zwolenników. Głównym powodem ich popularności jest nie tylko wygląd (który w większości przypadków przypomina naturalne formacje skalne)

Efektywna i szybka nauka, czyli jak uczyć się skutecznie
Każdy człowiek uczy się całe życie. Z tego względu warto przyswoić sobie pewne techniki, które sprawią, iż proces nauki będzie stanowił dla nas mniejszy wysiłek i będzie sprawiał przyjemność. Wielu ludzi nie zdaje sobie nawet sprawy z faktu, że się czegoś uczy.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zadbaj o swój kręgosłup w Galerii Przymorze
W sobotę 18 października w godzinach 11:00-17:00 Galeria Przymorze zaprasza mieszkańców Gdańska i okolic na wydarzenie poświęcone profilaktyce zdrowia kręgosłupa.
EFL z tytułem Lidera Transformacji Cyfrowej 2025
Jury konkursu "Cyfrowa Transformacja z Zaufaniem – edycja 2025" przyznało EFL tytuł Lidera Transformacji Cyfrowej 2025 za pomyślne wdrożenie jednorazowego kwalifikowanego podpisu elektronicznego w procesach leasingowych.
Wnętrza Polaków pod lupą. Co króluje w naszych domach?
Poznaliśmy wyniki badania preferencji Polek i Polaków dotyczących kolorów i stylów wnętrz, przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research na zlecenie firmy PPG.
Najczęściej czytane artykuły:
Jasne elewacje kompleksu sportowego GoPort w Śremie – realizacja z zastosowaniem materiałów Dryvit
• Nowoczesny kompleks sportowy GoPort powstał przy stadionie i parku miejskim.
• Lokalne centrum zdrowia i fitnessu zrealizowano z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.
• Elewacja budynku została wykonana w technologii Dryvit ETICS.
Bajkowa zabawa z Kicią Kocią® w Galerii Świdnickiej
Galeria Świdnicka zaprasza na niepowtarzalne wydarzenie dla najmłodszych! W sobotę 11 października 2025 roku w godzinach 11.00-17.00 galeria zamieni się w bajkowy świat Kici Koci® – uwielbianej przez dzieci bohaterki książek Anity Głowińskiej.
Sezon na dyniowe dekoracje domu
Jesień to czas, kiedy zwracamy się ku domowym wnętrzom i szukamy przytulności. Ciepłe kolory, miękkie faktury i dekoracje inspirowane obfitością czasu zbiorów, pomagają zatrzymać to, co najlepsze w tej porze roku. Wśród nich prym wiodą dynie.
Mistrzejowice – północny kierunek rozwoju Krakowa
Kraków pozostaje jedynym dużym miastem w Polsce, w którym sprzedaż nowych mieszkań nadal rośnie. Jednocześnie zagęszczenie w dzielnicach centralnych jest już na bardzo wysokim poziomie, dlatego osoby poszukujące swojego miejsca do życia coraz częściej biorą pod uwagę również dzielnice peryferyjne.
Podatki w Hiszpanii. Co powinni wiedzieć nierezydenci?
Hiszpański rynek nieruchomości w ostatnich latach przyciąga coraz więcej inwestorów, również z Polski, którzy poszukują bezpiecznych i opłacalnych destynacji na południu Europy.