Piątek, 2021-05-14 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
PREMIERA ARBONNE:rozświetlająca linia kosmetyków BrightenUp
Nasza skóra narażona jest na wiele czynników, które im sprzyjają: słońce, solarium, wiek, wahania hormonalne, choroby skórne. Jak im zapobiec? Z pomocą przychodzą nowe kosmetyki od Arbonne BrightenUp!
Tylko w dniach 16-29 maja, przy zakupie dwóch kosmetyków NOTE w Rossmann otrzymasz lusterko gratis!
Wiosenne zmiany w kosmetyczce, prezent na Dzień Matki, a może po prostu czas, aby poeksperymentować z wizerunkiem i skusić się na nowe kolory? Każdy powód jest dobry, zwłaszcza gdy kuszą promocje - teraz aż - 35% na część oferty NOTE Cosmetique.
Wiosenna kompleksowa pielęgnacja ciała w ruchu BODY POSITIVE
Nadeszła wiosna, a wraz z nią długie i ciepłe dni oraz zmiany, które zawitały w naszej garderobie. Grube kurtki zmieniamy na lekkie płaszcze, w makijażu stawiamy na ciepłe kolory, blask i rumiane policzki.
Wiosenna sałatka z pastą z ciecierzycy
Pełna witamin, kolorów i smaków – idealna dla miłośników kuchni roślinnej i wszystkich, którzy chcą wzbogacić swą dietę w więcej składników pochodzenia roślinnego.
Od serca – i od Terravity!
Dzień Matki to wyjątkowe święto – jeden z najprzyjemniejszych dni w roku, budzący ogrom pozytywnych emocji i głębokich uczuć. To szczególna okazja, by wyrazić miłość i podziękowania tym, którym tak wiele zawdzięczamy – naszym mamom.
W czasach pandemii chcemy mieszkać bliżej natury
Chociaż trwająca epidemia nie osłabiła rynku mieszkaniowego, to jednak wpłynęła na zmianę preferencji zakupowych i samego stylu życia konsumentów. Klienci deweloperów coraz bardziej zaczynają zwracać uwagę na aspekt środowiskowy w ich przyszłym codziennym otoczeniu.
Credit Agricole wspiera rodzinne finanse
15 maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Rodziny. Z tej okazji Credit Agricole edukuje z finansów domowych oraz promuje swoją ofertę dla rodzin. Klienci, którzy z niej skorzystają, mogą dostać do 500 zł za założenie konta dla siebie oraz 50 zł za otwarcie konta dla swojego dziecka.
ZADBAJ O OCHRONĘ PRZECIWSŁONECZNĄ Z PRODUKTAMI ZO® SKIN HEALTH
ZO Skin Health to marka prezentująca unikatowe podejście w pielęgnacji skóry. Są to zastosowania o charakterze terapeutycznym wprowadzane do codziennej pielęgnacji domowej pod kontrolą lekarza lub dermatologa.
Celiakia? #STOP gluten!
Jej objawy są różne, ale łączy je jedno… nietolerancja glutenu, która może wywołać różne powikłania. Kluczem do sukcesu w walce z celiakią jest ścisła dieta bezglutenowa, co często wiąże się ze zmianą nawyków żywieniowych. Czy wiesz, że 16 maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Celiakii?
Nowa odsłona Katalogu Produktowego Domoteki – interaktywna mapa inspiracji
Nowy Katalog Produktowy online ma formę lifestyle’owego interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest m.in. w kontekście aranżacji konkretnych pomieszczeń.
PREZENTOWNIK NA DZIEŃ DZIECKA – OFERTA LIDL POLSKA
Wielkimi krokami zbliżamy się do 1 czerwca, czyli jednego z bardziej lubianych przez dzieci dni w roku. Od poniedziałku, 17 maja, w ofercie Lidl Polska pojawi się wiele zabawek, gier planszowych, a także wybór hulajnóg.
Wzrost przychodów MIRACULUM w I kwartale o 11 proc. r/r.
Notowana na rynku głównym GPW prawie 100-letnia firma kosmetyczna Miraculum w I kwartale 2021 roku osiągnęła 7,4 mln zł przychodów. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 11 proc.
Lidl Polska planuje dwucyfrowy wzrost w zakresie oferowanego asortymentu w kategorii non-food
Do sklepów sieci Lidl w całej Polsce klienci przychodzą nie tylko po żywność, ale również po artykuły niespożywcze. To właśnie ta oferta – zróżnicowana, ciekawa, dopasowana do różnych grup wiekowych oraz sezonowych potrzeb klientów – coraz częściej decyduje o ich wyborach zakupowych.
Ponad 40 rodzajów bakalii w stałej ofercie, w tym rzadko dostępne suszone owoce, jak miechunka!
Nie bez powodu uznawane są za pożywną i wartościową przekąskę. Bakalie na stałe zagościły w kuchniach konsumentów, którzy coraz częściej po nie sięgają – nie tylko jako dodatek do ciast i dań, ale również jako samodzielną przekąskę.
Wanna wolnostojąca - ponadczasowa elegancja
Wanna wolnostojąca - ponadczasowa elegancja
Plantwear szykuje kolejne kroki w realizacji budowy hubu e-commerce
Notowany na NewConnect wiodący internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych oraz spersonalizowanych prezentów Plantwear, kontynuuje rozwój obecnych i nowych marek.
Wiosna w Muzeum Polskiej Wódki
Muzeum Polskiej Wódki ponownie otworzyło swoje drzwi dla zwiedzających na początku maja, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi GIS. Wraz z otwarciem organizatorzy Muzeum informują o nowościach oraz atrakcjach planowanych w związku ze zbliżającymi się 3. urodzinami tego miejsca.
TM 77EI - System okien przeciwpożarowych w klasie EI30
System trzykomorowych izolowanych termicznie profili aluminiowych przeznaczony do konstruowania otwieranych okien z właściwościami przegród ognioodpornych. Konstrukcja rozwiązania bazuje na popularnym systemie Yawal TM 77HI.
Nowe otwarcie MediaMarkt w Zamościu i promocyjne ceny elektroniki
MediaMarkt w Zamościu przeszedł gruntowną modernizację i już 14 maja zaprasza klientów do nowej przestrzeni handlowej, gdzie mogą bezpiecznie zaopatrzyć się w nowoczesny sprzęt do domu czy biura.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Szeroki wybór posadzek żywicznych Flowcrete z certyfikatem Cleanroom Suitable Materials®
Posadzki żywiczne marki Flowcrete, wiodącego eksperta od tej technologii, uzyskały prestiżowy, rozpoznawany na całym świecie certyfikat Cleanroom Suitable Materials®, przyznawany przez instytut badawczy Fraunhofer IPA (raport TR 2501-1581).
Trzy polskie fundacje wsparte przez The Starbucks Foundation
Trzy polskie organizacje – Fundacja „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD – zostały wyróżnione w ramach programu Global Community Impact Grants The Starbucks Foundation. Od początku programu pomoc otrzymało 200 organizacji w 62 krajach.
Mars opublikował wyniki raportu „Kakao dla Pokoleń” 2024
Mars od ponad 100 lat opiera produkcję swoich kultowych marek czekoladowych na kakao. W 2018 roku firma ogłosiła strategię „Cocoa for Generations”, przeznaczając 1 miliard dolarów na wspieranie społeczności uprawiających kakao i rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw.
Najczęściej czytane artykuły:
CH Korona zaprasza do „Piernikowej Alejki”: czeka świąteczna przygoda dla całej rodziny
W Centrum Korona startuje jedno z najsłodszych wydarzeń tego roku. W dniach 13-21 grudnia w godz. 11.00-19.00 mieszkańcy Wrocławia i okolic będą mogli odwiedzić „Piernikową Alejkę” – strefy zabawy pełnej zapachów, kreatywności i świątecznej magii.
Rodzina lamp Terrano od Lena Lighting
Zaskakują innowacyjnością i szerokimi funkcjonalnościami. Przemyślana konstrukcja zapewnia ekspresowy montaż. Terrano S/R Duo, Terrano R oraz Terrano P to ostatnie z wprowadzonych do oferty modeli lamp w znanej i docenianej linii, które oferują znacznie więcej niż precyzyjne oświetlenie przestrzeni.
Zawory i grzałki FERRO do grzejników – technologia, komfort i styl
Łazienka to pomieszczenie, w którym chłód doskwiera nam najbardziej. O komfortową temperaturę, w sezonie grzewczym i poza nim, zadbają dedykowane produkty FERRO – grzałka do grzejników i dekoracyjne zawory termostatyczne.
Miasteczko Paliona w CH Korona: wielka przygoda w pikselowym świecie
W sobotę 29 listopada Centrum Korona zaprasza wszystkich fanów gier komputerowych na wydarzenie inspirowane twórczością jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów gamingowych – Paliona.
Pomóż wybrać najpiękniejszą choinkę! Trwa głosowanie w świątecznej akcji Galerii Świdnickiej
Galeria Świdnicka rozbłysła kolorami! A to wszystko za sprawą akcji „CHOINKA 2025”.