Poniedziałek, 2008-03-17 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Kultowa gra The Sims 2 w nowej, niższej cenie
29 lutego trafiła na rynek The Sims 2: Czas Wolny, najnowszy dodatek do gry, którą pokochały miliony graczy na całym świecie. Z tej okazji firma EA przygotowała nie lada niespodziankę dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji zapoznać się z tą obsypaną nagrodami serią.
Ekskluzywne sufity metalowe
Firma Armstrong, jeden z czołowych producentów sufitów podwieszanych, rozpoczyna międzynarodową kampanię informacyjną skierowaną do specjalistów z branży architektonicznej. Jej przedmiotem będą ekskluzywne sufity metalowe z grupy Orcal
Sherlock Holmes Kontra Arsene Lupin
Już wkrótce wielki powrót Sherlocka Holmesa na ekrany komputerów! Tym razem najsłynniejszy detektyw świata stanie jednak przed zadaniem niepodobnym do żadnego innego w jego karierze. Po raz pierwszy został bowiem wyzwany na pojedynek!
Bone: Uciekinier Z Kosteczkowa – Gdy Kości Zostaną (Wy)Rzucone
Oto Fone, Phoney i Smiley Bone. Wszystko jest właściwie w porządku za wyjątkiem jednego małego drobiazgu. Z natury rzeczy trzej kuzyni wyglądem przypominają bowiem kości... A właściwie oni są kośćmi.
Panda Security w zarządzie TSANet®
Firma Panda Security dołączyła do zarządu TSANet®, a Darragh Kelly, menedżer ds. szkoleń i certyfikatów Panda Security zostanie przedstawicielem firmy w tej organizacji.
Cyberprzestępcy testują złośliwe oprogramowanie
Laboratorium PandaLabs alarmuje: cyberprzestępcy szukają nie tylko nowych, skutecznych narzędzi do tworzenia i rozprzestrzeniania złośliwego kodu, ale również metod testowania ich odporności na działanie rozwiązań ochronnych.
Konica Minolta i Ronaldinho w jednej drużynie
Brazylijski piłkarz Ronaldinho jest twarzą kampanii reklamowej firmy Konica Minolta. Sportowca i koncern połączyła umiejętność wygrywania w swoich dziedzinach. Reklamy pod hasłem „The skills to win” można zobaczyć w telewizji oraz prasie.
Uroczysta prezentacja Revelation Bombay Sapphire w Londynie
Revelation, kolekcja pięciu ekskluzywnych kryształowych karafek, inspirowanych marką Bombay Sapphire, została zaprezentowana lutym 2008 roku w prestiżowym domu jubilerskim Garrard w Londynie.
2007 najbardziej "wirusowym" rokiem w historii - Kaspersky Security Bulletin 2007
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje o opublikowaniu rocznego raportu dotyczącego ewolucji szkodliwego oprogramowania i spamu w 2007 roku: Kaspersky Security Bulletin 2007.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Musztarda Żurawinowa od KAMIS - świąteczna nowość
Na sezon świąteczny KAMIS przygotował limitowaną Musztardę z żurawiną. Szlachetny smak i zimowy charakter sprawiają, że to doskonałe połączenie tradycji z nowoczesnością na każdym świątecznym stole.
Wielki efekt małym kosztem, czyli pomysły na szybkie odświeżenie kuchni
Kuchnia to miejsce, w którym zwykła codzienność przeplata się z celebrowaniem rodzinnego ciepła i długimi rozmowami przy stole. Czasem jednak radość wspólnego czasu zakłócają myśli, że kuchennej przestrzeni przydałoby się odświeżenie.
Snob – światło, które dojrzewa z przestrzenią
Wyjątkowy projekt w kolekcji illu
Lampa Snob nowej marki illu to manifest odpowiedzialnego projektowania – światło, które nie podąża za trendami, lecz dojrzewa razem z przestrzenią.
Najczęściej czytane artykuły:
Szybkie pomysły na halloweenowe dekoracje domu
Z końcem października pomarańczowy i czarny coraz częściej dominują w dekoracjach domu - zarówno jako inspiracja barwami jesieni, ale i Halloween. Czasem wystarczy gra świateł, kształtów czy kilka okolicznościowych akcentów z przymrużeniem oka, by wykreować w domu nawiązujący do tego dnia nastrój.
Fundacje rodzinne zyskują na popularności
Coraz więcej przedsiębiorców myśli o sukcesji
z wyprzedzeniem
BLACK MAZE 4 w Galerii Północnej – mroczny labirynt pełen grozy
Od 3 do 15 listopada 2025 roku Galeria Północna zaprasza wszystkich miłośników mocnych wrażeń do przejścia przez najbardziej przerażający labirynt w Warszawie. BLACK MAZE 4 to ponad 120 metrów mroku, siedem pokoi grozy, efekty specjalne oddziaływujące na wszystkie zmysły i niezapomniane emocje.
Ekscentryczny róż wkracza na salony
Wykorzystanie nasyconego różu w dominującym wydaniu to niezawodny sposób na stworzenie wyrafinowanego wnętrza, pełnego ciepła i uroku, ale pozbawionego cukierkowej słodyczy. Zestawienie go z zaskakującymi dodatkami i kolorami pozwala stworzyć oryginalną przestrzeń i pokazać dekoracyjny pazur.
Homla na Wolt – piękne wnętrza w tempie codziennego życia
Jeszcze do niedawna zakupy dodatków do domu oznaczały jedno: planowanie i czekanie – na kuriera, na weekend, na moment, w którym będzie czas odebrać paczkę. Dziś to się zmienia. Homla to marka home & decor, która łączy styl i funkcjonalność. Od dziś jest dostępna na platformie Wolt.