Środa, 2009-03-25 - karta z kalendarza:
Najbliższe wydarzenia:
Magia wina. Od pędu winorośli po napój bogów
Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza na wystawę, na której poznamy historię wina, od najdawniejszych upraw winorośli po współczesną kulturę picia tego trunku. Ekspozycję można zwiedzać od 28 listopada 2009 do 31 marca 2010 roku
Nadesłał:
ap
|
Śląskie inspiracje krajobrazowe. Michał Cała i Edward Poloczek.
Muzeum Śląskie zaprasza na prezentację twórczości dwóch artystów fotografików: Edwarda Poloczka oraz Michała Cały. Wernisaż wystawy odbędzie się w czwartek 26 lutego 2009 roku o godz. 16.00. Wystawa potrwa do 17 maja 2009 roku. Wejście na wernisaż wyłącznie za okazaniem zaproszenia.
Nadesłał:
ap
|
W świecie fotografii Haliny i Leonarda Idziaków
Od 28 lutego Muzeum Śląskie zaprasza na wystawę twórczości nestorów śląskiego środowiska fotografików - Haliny Holas-Idziakowej i Leonarda Idziaka. Wernisaż odbędzie się w piątek 27 lutego o godz. 17.00. Wystawa potrwa do 10 kwietnia 2009 roku. Wejście na wernisaż wyłącznie za okazaniem zaproszenia.
Nadesłał:
ap
|
Cisco Forum 2009
Passus zaprasza na specjalistyczne warsztaty dotyczące sieci LAN/WAN/WLAN. Konferencja odbędzie się w zakopiańskim hotelu Kasprowy w dniach 25-27 marca br. Specjalistyczne warsztaty będą otwarte dla każdego uczestnika, który przyjdzie z własnym notebookiem.
Nadesłał:
ap
|
Artykuły z tego dnia:
Wielkanoc w pastelowych barwach
Komponując aranżację wielkanocnego stołu trzeba pamiętać o dwóch podstawowych zasadach - dekoracje powinny nawiązywać do budzącej się o tej porze roku przyrody oraz do głęboko zakorzenionych w naszej tradycji symboli.
Fortinet chroni sieć Lotto
Veracomp SA, wyłączny dystrybutor produktów Fortinet w Polsce, dostarczył wraz z integratorem bezpieczne.it sprzęt do zabezpieczenia sieci informatycznej Totalizatora Sportowego.
Najlepsze cyfrowo podrasowane zdjęcia
Odpowiedź na to pytanie poznamy 30 marca br. w krakowskim klubie Pauza, gdzie zostaną ogłoszone wyniki konkursu fotograficznego "Rzeczywista nierzeczywistość".
Siła rekomendacji - kampania marketingowa Inter-Fragrances
Rekomendacje znajomych mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Dlaczego? Ponieważ ludzie ufają najbardziej opiniom bliskich osób. Z tego względu firma Inter-Fragrances zdecydowała się na wykorzystanie w swojej kampanii promocyjnej narzędzia jakim jest marketing szeptany.
By włos Ci z głowy nie spadł
Niepokoi Cię ilość włosów pozostawianych codziennie na szczotce? Gdy tracisz ich więcej niż 100 to znak, że powinnaś zacząć działać. Powstrzymaj utratę włosów i ciesz się gęstymi, mocnymi włosami. Pomogą Ci w tym preparaty firmy Inter–Fragrances.
Udoskonalenie Tary: współczesna interpretacja Tary do kuchni
„Klasyki się nie zmienia. Ją się doskonali”. Dornbracht, wiodący producent wysokiej jakości armatury i akcesoriów łazienkowych oraz kuchennych, był wierny temu wymogowi również podczas prac nad zmianami w klasycznej wersji kolekcji Tara do kuchni.
Wiosna w magnackim stylu
FFiL Śnieżka wprowadza na rynek nowe systemy dekoracyjne w linii MAGNAT Style
Brodzik Riofino wśród łazienkowych rozwiązań roku
Jakość, niebanalne wzornictwo i innowacyjność – takich cech produktów szukali członkowie jury konkursu „Łazienka – Wybór Roku 2009”. Jednym z docenionych rozwiązań okazał się licujący z podłożem brodzik prysznicowy Riofino. Produkt firmy wedi Polska otrzymał prestiżowe wyróżnienie.
Rusza druga edycja kampanii edukacyjnej „Twoja Skóra Bez Tajemnic”
Laboratoire Dermatologique Bioderma zachęca: poznaj lepiej swoją skórę
On Board PR dla projektów społecznych polskiej firmy farmaceutycznej Adamed
On Board PR, na zlecenie firmy farmaceutycznej Adamed poprowadzi nowe edycje trzech ogólnopolskich programów edukacyjnych - „Serce na nowo”, „Odnaleźć siebie” oraz „Głęboki oddech”.
Odbył się finał I Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej
Pięć miesięcy wytężonej nauki, sześćdziesiąt pytań testowych rozwiązanych w sumie podczas dwóch etapów naukowej rywalizacji i pokonanie blisko dwóch tysięcy konkurentów
„Laur Konsumenta” dla farby Benjamin Moore Paints
Już po raz piąty przyznane zostały wyróżnienia w programie „Laur Konsumenta”, organizowanym przez Grupę Media Partner. Wśród tegorocznych laureatów tego prestiżowego konkursu znalazła się farba świecąca w ciemnościach „Glow In the Dark Finish 312” marki Benjamin Moore Paints.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Musztarda Żurawinowa od KAMIS - świąteczna nowość
Na sezon świąteczny KAMIS przygotował limitowaną Musztardę z żurawiną. Szlachetny smak i zimowy charakter sprawiają, że to doskonałe połączenie tradycji z nowoczesnością na każdym świątecznym stole.
Wielki efekt małym kosztem, czyli pomysły na szybkie odświeżenie kuchni
Kuchnia to miejsce, w którym zwykła codzienność przeplata się z celebrowaniem rodzinnego ciepła i długimi rozmowami przy stole. Czasem jednak radość wspólnego czasu zakłócają myśli, że kuchennej przestrzeni przydałoby się odświeżenie.
Snob – światło, które dojrzewa z przestrzenią
Wyjątkowy projekt w kolekcji illu
Lampa Snob nowej marki illu to manifest odpowiedzialnego projektowania – światło, które nie podąża za trendami, lecz dojrzewa razem z przestrzenią.
Najczęściej czytane artykuły:
Szybkie pomysły na halloweenowe dekoracje domu
Z końcem października pomarańczowy i czarny coraz częściej dominują w dekoracjach domu - zarówno jako inspiracja barwami jesieni, ale i Halloween. Czasem wystarczy gra świateł, kształtów czy kilka okolicznościowych akcentów z przymrużeniem oka, by wykreować w domu nawiązujący do tego dnia nastrój.
Fundacje rodzinne zyskują na popularności
Coraz więcej przedsiębiorców myśli o sukcesji
z wyprzedzeniem
BLACK MAZE 4 w Galerii Północnej – mroczny labirynt pełen grozy
Od 3 do 15 listopada 2025 roku Galeria Północna zaprasza wszystkich miłośników mocnych wrażeń do przejścia przez najbardziej przerażający labirynt w Warszawie. BLACK MAZE 4 to ponad 120 metrów mroku, siedem pokoi grozy, efekty specjalne oddziaływujące na wszystkie zmysły i niezapomniane emocje.
Ekscentryczny róż wkracza na salony
Wykorzystanie nasyconego różu w dominującym wydaniu to niezawodny sposób na stworzenie wyrafinowanego wnętrza, pełnego ciepła i uroku, ale pozbawionego cukierkowej słodyczy. Zestawienie go z zaskakującymi dodatkami i kolorami pozwala stworzyć oryginalną przestrzeń i pokazać dekoracyjny pazur.
Homla na Wolt – piękne wnętrza w tempie codziennego życia
Jeszcze do niedawna zakupy dodatków do domu oznaczały jedno: planowanie i czekanie – na kuriera, na weekend, na moment, w którym będzie czas odebrać paczkę. Dziś to się zmienia. Homla to marka home & decor, która łączy styl i funkcjonalność. Od dziś jest dostępna na platformie Wolt.