5 wyzwań z którymi mierzą się działy IT w sektorze administracji publicznej


2016-10-18
Codziennością pracy działów IT każdej firmy czy instytucji jest stawanie w obliczu wyzwań. Instytucje publiczne oraz przedsiębiorstwa z tego sektora często obłożone są dodatkowymi restrykcjami i praca specjalistów IT w tej branży spotyka się z nieco innymi wyzwaniami.
Przyjrzeliśmy się pięciu najważniejszym problemom z jakimi się borykają przedstawiciele działów IT w sektorze administracji publicznej.

Jak zmaksymalizować Inwestycje IT przy ograniczonym budżecie.

Informatyka jest dziedziną, która łatwo poddaje się centralizacji zarówno w obszarze systemów informatycznych, jak i usług świadczonych na rzecz użytkowników. Dzięki centralizacji możliwe i opłacalne staje się nabywanie rozwiązań, które rzeczywiście spełniają oczekiwania, przy zachowaniu niskich kosztów w przeliczeniu na użytkownika. Ponadto, centralizacja pozwala uniknąć dublowania kompetencji, wydatków inwestycyjnych i kosztów utrzymaniowych, a także obniżać koszty – dzięki wykorzystaniu efektu skali i lepszej koordynacji. Centralizacja stanowi jedno z największych źródeł potencjalnych oszczędności i optymalizacji wydatków na informatykę w administracji publicznej. Pośrednim efektem centralizacji jest racjonalizacja, w tym weryfikacja faktycznego poziomu wykorzystania zasobów informatycznych, a także lepsze wykorzystanie dostępnych kadr.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/5_wyzwan_z_ktorymi_mierza_sie_dzialy_it_w_sektorze_administracji_publicznej.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl