Badanie firmy IFS: serwicyzacja i umowy posprzedażowe z korzyścią dla producentów


2018-06-27
IFS opublikował wyniki badania z udziałem 200 członków kadry zarządzającej różnych firm, mającego na celu określenie, w jaki sposób przedsiębiorstwa przemysłowe dążą do serwicyzacji, czyli poszerzania działalności o usługi posprzedażowe oferujące wartość dodaną.

 Serwicyzacja ma obecnie kluczowe znaczenie dla firm przemysłowych ze względu na możliwe spowolnienie wzrostu sprzedaży nowych produktów, dlatego rozszerzenie działalności o usługi serwisowe jest atrakcyjnym sposobem zwiększenia przychodów. Nowe technologie, takie jak internet rzeczy (IoT), umożliwiają tworzenie nowych serwisowych modeli biznesowych, takich jak serwis w terenie oparty na monitorowaniu stanu produktów i sprzętu.

Analitycy skoncentrowali się na zapotrzebowaniu na serwicyzację. Według firmy McKinsey przeciętna marża w przypadku serwisu posprzedażowego wynosi 25 procent, a w przypadku sprzedaży nowego sprzętu jedynie 10 procent. Jak wykazała ostatnia analiza przeprowadzona przez Frost & Sullivan, do 2022 r. wartość rynku północnoamerykańskiego tylko w zakresie kalibracji i usług serwisowych osiągnie niemal 4 miliardy dolarów.


Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/wiadomosci/badanie_firmy_ifs_serwicyzacja_i_umowy_posprzedazowe_z_korzyscia_dla_producentow.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl