Technologie » Internet

Dlaczego twoja firma potrzebuje chatbota?

Dlaczego twoja firma potrzebuje chatbota?
Zobacz więcej zdjęć »
Odciążenie kanału obsługi klienta to nie jedyne pole, w którym chatboty są stanie odciążyć Twoją firmę, dzięki kreatywnym rozwiązaniom technologii wspieranej przez Facebooka.

Chatbot to potężne narzędzie potrafiące ulepszyć każdą branżę, w której zostaje wdrożony. By nadążyć za współczesnymi trendami firmy muszą wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i dostosowywać się do zasad gry, które te nowinki wprowadzają. Abyś odniósł sukces, musisz być świadomy innowacji i być na bieżąco z aktualizacjami, które przynosi nam świat. Przeczytaj poniższy artykuł i upewnij się, że wyprzedzasz konkurencję.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Dlaczego musisz mieć chatbota?

Pomimo faktu, że ostatnio pojawiło się coraz więcej chatbotów, ta nisza jest wciąż w powijakach. Teraz masz doskonałą okazję, aby stać się jednym z pionierów.



Chatbot to kolejny kanał marketingowy dla Twojej firmy i inny sposób dystrybucji treści.

Nie możesz odcinać się od nowych sposobów docierania do swojej grupy docelowej. Chatbot pomoże ci w organizacji konkursu, poinformuje klienta o najnowszych promocjach i pokaże Twoje usługi. A to wszystko za pośrednictwem chatbot Messenger - jednego z najpopularniejszych komunikatorów na świecie, powoli odsyłający e-mail do lamusa.



Automatyzacja procesów, to zadanie dla chatbota

Korzystanie z botów może ułatwić obsługę klienta i dać pracownikom możliwość skupienia się na bardziej złożonych zadaniach. To oszczędność nie tylko czasu, ale i pieniędzy! Dobrze napisany chatbot lub voice bot jest w stanie skutecznie skrócić kolejki na infolinii, a nawet rozwiązywać proste i średnio skomplikowane problemy Twoich klientów. 



Możesz użyć informacji przychodzących od użytkowników do segmentacji docelowych odbiorców

Nic tak nie pomoże w sprzedaży, jak skracanie jej procesu. Dobrze napisany chatbot da Ci możliwość zoptymalizowania ścieżki zakupowej poprzez dzielenie klientów na konkretne grupy odbiorców już na samym początku lejka. Podział na wiek, lokalizację czy zainteresowania nie stanowi dla niego większego problemu.



Ludzie mają tendencję do dzielenia się dużą ilością informacji tylko podczas komunikowania się jeden na jeden.

Zmieniły się czasy, a wraz z nimi nas sposób funkcjonowania w internecie.  Dużo bardziej uważamy na to, co piszemy na forum publicznym, na przykład w komentarzach, więc używanie chatbotów może znacznie zwiększyć współczynnik klikalności, zaangażowanie i lojalność wobec marki.

Zmniejszenie kolejek na infolinii

  • Wiele osób, jeśli nie zdecydowana większość, woli pisać na czacie niż dzwonić. Obsługa przez konsultanta online jest znacznie szybsza i wygodniejsza. A na tych dwóch przymiotach Twojemu klientowi zależy najbardziej. Co więcej, nie powoduje to żadnego dyskomfortu związanego z rozmową telefoniczną, co dla sporej ilości może być atutem.

Ludzie przechodzą z sieci społecznościowych do swoich komunikatorów. Twoja firma, żeby była rozpoznawalna, musi pójść za tym trendem. Dlatego chatbot ma ogromną szansę na sukces.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »