Druga opinia medyczna dla klientów Nationale‑Nederlanden
Europ Assistance Polska wspólnie z Nationale‑Nederlanden Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie oferuje program „Drugiej opinii medycznej”.
Rozwiązanie to pozwala klientom m.in. na weryfikację pierwotnej opinii medycznej oraz procesu leczenia, a także zasięgnięcie specjalistycznej konsultacji medycznej u najlepszych ekspertów w kraju i za granicą.
Ubezpieczenia na wypadek poważnego zachorowania to rosnący segment rynku ubezpieczeniowego. W sytuacji takiej diagnozy, pacjenci często poszukują alternatywnych metod leczenia lub możliwości dodatkowej konsultacji z kilkoma specjalistami.
Wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom Nationale-Nederlanden rozszerzyło zakres świadczeń w ramach umów dodatkowych dotyczących poważnych chorób. Ubezpieczyciel dla klientów przygotował bowiem program „Drugiej opinii medycznej”, który dostępny jest w trzech wariantach. „Polacy coraz częściej korzystają ze specjalistycznych polis na życie oraz różnych dodatkowych usług. Od jakiegoś czasu obserwujemy duże zainteresowanie takimi rozwiązaniami ochronnymi, które w przypadku choroby ubezpieczonego są wsparciem dla niego w powrocie do zdrowia”– mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. portfela produktowego w Nationale-Nederlanden.
Usługa daje klientom możliwość skonsultowania postawionej – w sytuacji ciężkiego zachorowania – diagnozy z niezależnym lekarzem na terenie kraju lub zagranicą. Dodatkowo, ubezpieczony może również zweryfikować zasadność i poprawność zaproponowanego leczenia oraz jego zgodność z aktualną wiedzą lekarską w danej dziedzinie. Program obejmuje także pozyskanie informacji, czy istnieją alternatywne metody medyczne zalecane w danym przypadku – dostępne również poza granicami Polski – oraz wskazanie ośrodka stosującego je.
Program „Drugiej opinii medycznej” to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji kompleksowy zakres usług i świadczeń assistance. – mówi Marta Tomczak-Koziupa – Bancassurance Senior Account Manager w Europ Assistance Polska.
Program zapewnia również klientom szereg usług dodatkowych, m.in. takich jak: tele-, wideokonsultacja z lekarzem (w tym także tłumacza w przypadku zagranicznego specjalisty), dowóz leków, transport ubezpieczonego do/z placówki medycznej oraz organizację i pokrycie kosztów hotelu na czas konsultacji. W ramach najszerszego zakresu usługi klienci mogą liczyć także na kompleksową organizację procesu leczenia w kraju i za granicą.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|