FAIROWN Z NAGRODĄ W KONKURSIE ASSET FINANCE CONNECT


2022-07-21
Unikalny model produktów w formie usług Fairown wyróżniony przez wiodących ekspertów finansowych

Fairown, firma fintech która poprzez pomaganie bankom, markom i sprzedawcom detalicznym w oferowaniu produktów w formie usług, poinformowała o zdobyciu nagrody w kategorii rozwoju produktów subskrypcyjnych w konkursie Asset Finance Connect Summer Awards 2022. Na inauguracyjnym wydarzeniu wyróżniono wybitne osoby i organizacje w 23 kategoriach w zakresie finansowania produktów. 

 

 

Celem Fairown jest ograniczenie nadmiernej ilości odpadów poprzez przejście na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Dzięki unikalnej platformie płatniczej Fairown, firmy którym na co dzień przyświeca misja dbania o środowisko, mogą oferować swoje produkty w formie miesięcznych subskrypcji i zarządzać cyklem wprowadzania nowych modeli w zrównoważony sposób. Już ponad 50 000 konsumentów korzysta z usług subskrypcyjnych Fairown, a wśród nich wiele wiodących marek i sprzedawców detalicznych, takich jak Apple, STIHL czy Komplett. 

 

Hendrik Roosna, CEO Fairown na wieść o otrzymaniu nagrody powiedział: „To zaszczyt zostać docenionym przez Asset Finance Connect i porównanym do prawdziwych gigantów świata finansowania. Jesteśmy dumni z tej nagrody i szczęśliwi, że możemy pomagać rosnącej liczbie marek, sprzedawców detalicznych i banków w przechodzeniu na gospodarkę o obiegu zamkniętym. Najbardziej jednak cieszy nas fakt, że w najbliższej przyszłości rozszerzymy nasze usługi subskrypcyjne na nowe obszary w całej Europie”.

 

Edward Peck, założyciel Asset Finance Connect, skomentował: „Z przyjemnością wręczamy wyróżnienie firmie Fairown za jej inteligentny i przyjazny dla środowiska produkt, który znalazł się na pierwszym miejscu w kategorii ze sporą konkurencją. Nasi sędziowie uznali, że Fairown oferuje wyrazisty i przekonujący model, która wspomaga gospodarkę o obiegu zamkniętym poprzez świadczenie usług subskrypcyjnych i potencjalnie finansowanie aktywów konsumpcyjnych w systemie 'pay-per-use'. Model ten zdążył już dotrzeć do wielu krajów europejskich i wykazuje bardzo silny początkowy wzrost przychodów. To doskonała okazja dla sprzedawców i finansistów poszukujących nowych źródeł przychodów, a w szerszej perspektywie również pełne wsparcie przy przechodzeniu na zrównoważone modele biznesowe”.

 

Subskrypcja produktu to znacznie więcej niż tylko metoda płatności. W połączeniu z przewidywalnymi cyklami wprowadzania nowych modeli prowadzi ona do zrównoważonej konsumpcji. Ponieważ produkcja jest najbardziej energochłonną fazą w cyklu życia produktu – aż do 95% – model ten pozwala firmom zmniejszyć ich wpływ na środowisko. Wydłużenie cyklu życia produktów o kilka lat oznacza ograniczenie produkcji nowych produktów, a co za tym idzie szkodliwości dla środowiska naturalnego.

 

CEO Fairown dodał także: „Ta nagroda to uhonorowanie wspólnej misji, kierownictwa i zaangażowania. Pragniemy pomagać markom i sprzedawcom w stawaniu się bardziej ekologicznymi i wspierać konsumentów w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji. Dzięki produktom oferowanym w formie usług, jesteśmy w stanie to osiągnąć – poprzez pozyskiwanie starych produktów i dawanie im nowego życia zmniejszamy nasz negatywny wpływ na środowisko”.

 

Firma Fairown stworzyła kompletny pakiet oprogramowania i usług do zarządzania całym cyklem życia produktu – od zakupu do wygodnego i zrównoważonego wprowadzania nowych modeli. Wszystkie narzędzia potrzebne markom i sprzedawcom detalicznym są dostępne na innowacyjnej platformie Fairown.

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
http://www.magnifico.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl