Galeria Miejska Plac Unii wynajęta w 65 procentach


Galeria Miejska Plac Unii wynajęta w 65 procentach
2012-03-13
Na półtora roku przed otwarciem Galeria Miejska kompleksu biurowo–handlowego Plac Unii w Warszawie jest wynajęta w ponad 65 procentach.

W październiku 2013 roku projekt firm Liebrecht & wooD i BBI Development NFI uczyni Plac Unii Lubelskiej jednym z najważniejszych miejsc na handlowej mapie Warszawy.

Galeria Miejska to zajmująca 15 500 m2 handlowo-usługowa część wielofunkcyjnego projektu Plac Unii, powstającego na styku Śródmieścia i Mokotowa, w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji stolicy. W jej bezpośrednim zasięgu mieszka i pracuje obecnie około trzy miliony potencjalnych klientów.

Doskonała lokalizacja, niszowy koncept oraz funkcjonalny projekt architektoniczny, dzięki któremu alejki handlowe Galerii Miejskiej stworzą pasaż łączący ulice Boya Żeleńskiego, Waryńskiego i Puławską sprawiły, że oferta wynajmu lokali handlowych cieszy się tak dużą popularnością. Już na półtora roku przed otwarciem podpisano umowy najmu na 65 procent dostępnej powierzchni.

Wśród najemców Galerii Miejskiej znajdą się m.in.: flagowa marka hiszpańskiej firmy Inditex Group, jedna z najbardziej cenionych przez kobiety na całym świecie – Zara (1676 m2), a także Massimo Dutti (493 m2), Stradivarius (348 m2), Vistula-Wólczanka (181 m2), Cubus (721 m2), Deni Cler (90 m2) i PiuBiu (71 m2).

Akcesoria i biżuterię będzie można kupić m.in. w salonie Excelsior (44 m2) oraz w sklepie najstarszej marki jubilerskiej w Polsce - W.KRUK (67 m2). Nie zabraknie także księgarni Matras (240 m2), studia fryzur Hair Coif (98 m2), pralni 5 a Sec (50 m2), placówki bankowej ING Bank (436 m2) czy biura podróży Panorama Świata (38 m2).

Galeria Miejska będzie nie tylko centrum handlowym, ale także miejscem spotkań i relaksu. Wśród pierwszych najemców, którzy podpisali umowy najmu na powierzchnię w strefie restauracyjnej są Cava (122 m2), Salad Story (44 m2), Thai Wok (57 m2) i Wiking (193 m2).

Powierzchnię prawie 3000 m2 Galerii Miejskiej Placu Unii zajmą delikatesy Supersam, a w ich sąsiedztwie swój sklep otworzy Krakowski Kredens (62m2).

– Cieszymy się, że w tak krótkim czasie udało nam się zaprosić do Galerii Miejskiej tak doskonałe marki. Jesteśmy pewni, że dzięki nim nasze centrum stanie się jednym w ulubionych miejsc zakupów warszawiaków. – mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD - Nasza strategia zakłada, że ostatnie 35 % powierzchni handlowej dedykujemy produktom luksusowym i premium. Planujemy wzbogacić ofertę Galerii Miejskiej Plac Unii o kilka zupełnie nowych na polskim rynku marek, co mam nadzieję, podkreśli wyjątkowość naszego centrum. – dodaje Marc Lebbe.

Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Placu Unii przewidziano na październik 2013 roku.

***

Plac Unii będzie kompleksem trzech obiektów połączonych szklanym dachem na wysokości trzydziestu metrów nad ziemią. Spomiędzy dwóch sześciokondygnacyjnych budynków, stojących wzdłuż ulic Boya-Żeleńskiego i Puławskiej, wyrośnie dominanta 90-metrowego wieżowca, inspirowanego architekturą jednego z pierwszych na świecie drapaczy chmur.

 

Oprócz powierzchni biurowych, stanowiących 41 000 m2, w Placu Unii, mieścić się będzie również Galeria Miejska o pow. 15 500 m2. Znajdą się w niej m.in. restauracje, kawiarnie, punkty usługowe i delikatesy Supersam.

 

###

 

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie internetowej:

www.placunii.pl oraz stronach inwestorów:

www.liebrecht-wood.pl oraz www.bbidevelopment.pl

Zapraszamy również na http://www.facebook.com/PlacUnii

 

Liebrecht & wooD to europejska firma deweloperska, realizująca od 1994 roku projekty na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Jako jeden z niewielu deweloperów, Liebrecht & wooD zapewnia kompleksową obsługę w dziedzinie obrotu nieruchomościami, od koncepcji po zarządzanie obiektem. Wysokie walory architektoniczne zrealizowanych projektów, znalazły uznanie jurorów wielu europejskich konkursów, w tym jury nagrody CEE Retail Awards 2009 za projekt Fashion House Outlet Centre Warsaw. W kwietniu 2009 r. firma odebrała także nagrodę „Dewelopera Roku” w Rumunii na Europa Property SEE Real Estate Awards. Główna działalność firmy skupia się na realizacjach biurowych, parkach handlowych oraz centrach typu outlet (Fashion House Outlet Centre), zlokalizowanych w głównych miastach Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, takich jak: Warszawa, Gdańsk, Bukareszt, Moskwa i Sankt Petersburg.

 

BBI Development NFI S.A. jest polską spółką publiczną, której akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W portfelu inwestycyjnym BBI Development znajdują się projekty wyróżniające się unikatową, prestiżową lokalizacją. BBI Development realizuje projekty głównie w Warszawie, oferując nabywcom zarówno ekskluzywne apartamenty przy Trakcie Królewskim (Rezydencja Foksal), jak i lofty, biura i centrum handlowe (Koneser). BBI wspólnie z WSS Społem Śródmieście w miejscu obecnego domu handlowego Sezam realizować będzie projekt Nowy Sezam – obiekt biurowo-handlowy u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, połączony z wyjściem ze stacji Metra. BBI planuje także budowę z Archidiecezją Warszawską biurowego drapacza chmur w ścisłym centrum Warszawy na rogu ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ImagoPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl