Gerda w rankingu najcenniejszych polskich marek Rzeczpospolitej
2015-12-09
Od 12 lat Rzeczpospolita publikuje ranking wartości polskich marek. Prestiż, zaufanie i jakość, tworzące pojęcie "dobrej marki", to kryteria, którymi kierują się twórcy rankingu najcenniejszych polskich brandów.
Corocznie obserwowany jest wzrost mocy i wartości rodzimych marek. W bieżącym roku dynamika tego wzrostu prezentuje się wyjątkowo dobrze, biorąc pod uwagę ostatnie lata i wynosi 6.7%. Wartość wszystkich polskich brandów to kilkanaście miliardów dolarów. Ranking powstał w wyniku badań konsumenckich, w oparciu o które zostały wyłonione najmocniejsze polskie marki w 12 kategoriach.
W opublikowanym rankingu firma Gerda została sklasyfikowana aż w pięciu kategoriach, w każdej lokując się na wysokich pozycjach.
w kategorii :- ranking marek według wartości – miejsce 264, wartość rynkowa marki: 24,7 mln zł;
- ranking mocy marek – 16 miejsce
- postrzegana jakość – 13 miejsce
- lojalność klientów – 40 miejsce
- prestiż - 6 miejsce
GERDA (PRESS BOX)
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):