Golący Patrol wystartował!


Golący Patrol wystartował!
2012-04-05
Największy hit lat ’90-tych teraz nad Wisłą! W Polskę rusza Golący Patrol dowodzony przez dziewczynę z marcowej okładki najsłynniejszego męskiego czasopisma. Gorące perypetie golących ratowników można śledzić na fanpage’u marki Wilkinson: www.facebook.com/WilkinsonPolska.
Misją Golącego Patrolu jest walka z wybujałym owłosieniem Polaków. Akcja zainicjowana przez Wilkinson ma na celu uświadomienie, że golenie może być przyjemne, a do tego bardzo seksowne. Ekipa w składzie: Weronika Rącza – seksy blondynka, Jula Łagodna – zabawny rudzielec, Reni Rześka - czarnowłosa mądrala oraz Ratownik Płci Męskiej – czarujący ekspert od rozbudowy muskulatury w oparciu o ćwiczenia z maszynką do golenia, ruszają w Polskę. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy kąpielowe ratownicy Golącego Patrolu rzucają wyzwanie wszystkim brodom i wąsom. Przeciwnik jest jednak trudny, bo Polacy to naprawdę „zarośnięta” nacja…

Pierwsze akcje ratunkowe Golącego Patrolu można obejrzeć już na www.golacypatrol.pl/intro. Kiedy przez nadwiślańskie bulwary nadciągają nasi ultra gładcy ratownicy - dowodzeni przez seksowną Werę - zbędne owłosienie jest w niebezpieczeństwie!

  „Goląco zachęcam do udziału w naszej zabawie i wspólnego zrzucenia futra na wiosnę!” – mówi Wera, superratowniczka z Golącego Patrolu, a zarazem dziewczyna z okładki marcowego numeru znanego pisma dla mężczyzn.

Tłem muzycznym działalności ekipy jest piosenka Golącego Patrolu, która z pewnością stanie się hitem towarzyszącym niejednemu porannemu goleniu…

Świat realny to dla nich za mało! Ratowniczki chcą podbić sieć i dlatego przejęły dowodzenie na fanpage’u marki Wilkinson www.facebook.com/WilkinsonPolska. Tam zajmą się działalnością (uwaga, uwaga!) edukacyjną w ramach nowopowstałego  „Uniwersytetu Golącego Patrolu”. W każdym z postów dziewczyny poprowadzą pikantny kurs golenia, prezentując… „jak golić się przyjemnie”.

Pamiętajcie! Z Wilkinson golenie może być BARDZO przyjemne…


Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

studio PRowokacja

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl