Jabra wprowadza na rynek Jabra+ for Admins


Jabra wprowadza na rynek Jabra+ for Admins
2024-01-31
Jabra+ for Admins to opartą na chmurze platforma do wygodnego i bezpiecznego zarządzania urządzeniami wideo.

Jabra, światowy lider w dziedzinie prawdziwie bezprzewodowego dźwięku i rozwiązań do pracy hybrydowej, na targach ISE 2024 zaprezentowała Jabra+ for Admins, opartą na chmurze platformę oprogramowania typu API-first do zdalnego monitorowania i zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami.

Jabra+ for Admins oferuje płynną i bezproblemową obsługę, umożliwiając użytkownikom łatwe zarządzanie urządzeniami do komunikacji, oszczędzając czas potrzebny na administrację i rozwiązywanie problemów. Administratorzy IT będą mieli podgląd i kontrolę nad ustawieniami, oprogramowaniem sprzętowym i informacjami z poziomu jednej ujednoliconej platformy oprogramowania i będą mogli sprawdzać aktualny status  z dowolnego miejsca i w czasie rzeczywistym.

Jabra+ for Admins ma za zadanie przetarcie szlaków dla kolejnych rozwiązań dedykowanych administratorom IT, użytkownikom końcowym i partnerom – oferując na początek platformę do zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo, do której klienci mogą się zgłosić już teraz w ramach programu Early Adopter Program, z dostępnością na szerszą skalę latem tego roku.

Zarządzanie salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo nowej generacji

Dzięki Jabra+ for Admins użytkownicy mogą bez wysiłku monitorować i zarządzać wszystkimi rozwiązaniami Jabra do sal konferencyjnych z wygodną i czytelną wizualizacją pomieszczeń, lokalizacji i urządzeń. Nowoczesny interfejs użytkownika (UI), nowy design i ulepszona intuicyjność sprawiają, że zarządzanie urządzeniami jest bardziej przyjazne, oferując administratorom IT kompleksowe rozwiązanie.

Platforma umożliwia również użytkownikom zespołowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w pomieszczeniach konferencyjnych, optymalizując doświadczenia korzystania z nich poprzez zdalną konfigurację urządzeń i aktualizację oprogramowania sprzętowego. Co więcej, śledzenie w czasie rzeczywistym statusu online/offline urządzeń i sal konferencyjnych pomaga zidentyfikować wszelkie nagłe problemy, redukując liczbę zgłoszeń IT i dbając o niezakłócony przebieg spotkań.

Ujednolicona i bezpieczna platforma oparta na chmurze

Jako ujednolicona platforma oprogramowania, Jabra+ for Admins może integrować się z systemami IT typu help desk i narzędziami innych firm, tworząc ekosystem do zarządzania urządzeniami. Niezależnie od tego, czy chodzi o aktualizację urządzeń, personalizację zestawów słuchawkowych, czy integrację z urządzeniami Jabra, użytkownicy korzystają tylko z jednego systemu.

Jabra+ for Admins korzysta również z bezpieczeństwa i skalowalności Microsoft Azure, udostępniając ponadczasową platformę z funkcją Single Sign-On (SSO) zapewniającą łatwy dostęp. SSO zwiększa bezpieczeństwo poprzez zmniejszenie zagrożenia atakami i usprawnia uwierzytelnianie użytkowników, co skutkuje lepszym doświadczeniem użytkownika i zmniejszeniem obciążeń działów IT związanych z odzyskiwaniem haseł.

Holger Reisinger, SVP Enterprise Solutions w Jabra, powiedział: "W hybrydowym środowisku pracy, w którym zarządzanie pomieszczeniami konferencyjnymi i wieloma urządzeniami jest coraz bardziej złożone, rozumiemy znaczenie prostych i wydajnych rozwiązań. Właśnie dlatego stworzyliśmy Jabra+ for Admins; udoskonaloną, bezpieczną platformę, która jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy mogą teraz być bardziej wydajni i poświęcać więcej czasu na to, co sprawia, że ich firma się rozwija".

Odkryj przyszłość inteligentnych spotkań z Jabra PanaCast na targach ISE

Jabra zaprezentuje również na targach ISE 2024 swoje najnowsze rozwiązania do współpracy wideo, Jabra PanaCast 50 i Jabra PanaCast 50 Video Bar System. Te najnowocześniejsze rozwiązania oferują innowacyjne funkcje oparte na sztucznej inteligencji, w tym nową funkcję Intelligent Meeting Space.

Teraz funkcja ta umożliwia użytkownikom personalizację i ustawianie granic wirtualnej przestrzeni spotkań, co zapewnia udział tylko uczestników znajdujących się w zdefiniowanym obszarze, przy jednoczesnym wykluczeniu osób postronnych i przechodzących w pobliżu.

Podczas targów ISE Jabra zaprezentuje również nowy raport Mind the Gap - How Gen Z is Disrupting the Workplace in 2024. Pobierz pełną wersję raportu tutaj: www.jabra.com/GenZ-2024

Dostępność i ceny

Jabra+ for Admins dla urządzeń wideo i sal konferencyjnych jest teraz dostępna w ramach programu Early Adopter Program, a jej szersza dostępność planowana jest na lato tego roku. Pod koniec tego roku planowana jest też opcja zarządzania urządzeniami osobistymi.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Jabra+ for Admins lub skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Jabra.

Aplikacja Jabra+ for Admins jest bezpłatna.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Karolina

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl