Kinder wprowadza Applaydu - nową aplikację mobilną


2020-09-10
która ożywia zabawki poprzez zastosowanie rzeczywistości rozszerzonej
Kinder wprowadza Applaydu, nową aplikację mobilną tworzoną wspólnie z pedagogami z Uniwersytetu Oksfordzkiego, która poprzez rozszerzoną rzeczywistość przenosi użytkowników do zabawnego świata wyobraźni, w którym królują ożywione zabawki z Kinder Niespodzianki.

Applaydu to aplikacja typu edurozrywka, która uczy poprzez zabawę. Została opracowana we współpracy z francuskim producentem gier Gameloft for brands. Ma ona na celu zachęcić rodziców i ich dzieci do wspólnego, wzmacniającego więzi spędzania czasu, w trakcie którego będą oni mogli razem bawić się i odkrywać nowe doświadczenia. W procesie tworzenia aplikacji uczestniczył Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Oksfordzkiego, zapewniając twórcom naukowe wsparcie.

Applaydu oferuje nowe, pochłaniające możliwości przeżywania i doświadczania adresowane do dzieci w wieku od czterech do dziewięciu lat. Środowiska, postacie i opowieści są przemyślane i zbudowane tak, aby pobudzać wyobraźnię dzieci i stymulować ich zdolność do uczenia się nowych rzeczy. Użytkownicy Applaydu mogą cieszyć się grami, historyjkami interaktywnymi oraz wieloma innymi atrakcjami!

Nowa aplikacja mobilna Applaydu zapewnia również przyjazne dla rodziny, bezpieczne i kontrolowane środowisko, wolne od reklam i zakupów w aplikacji, a także funkcje kontroli rodzicielskiej, takie jak raportowanie aktywności i możliwość wyboru poziomu trudności, aby zapewnić rodzicom poczucie bezpieczeństwa. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby mogła być używana przez całą rodzinę, a rodzice mogli być pewni, że zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia gwarantujące dzieciom bezpieczną zabawę.

Kinder, w celu opracowania aplikacji, nawiązała współpracę z firmą Gameloft for brands - liderem w tworzeniu aplikacji z grami promujących marki - która udostępniła swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu gier, technologii, grafiki komputerowej i animacji 3D.

Natomiast Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Oksfordzkiego przekazał Kinder zestaw wytycznych, które pomogły stworzyć aplikację, mającą na celu wsparcie rozwoju dzieci poprzez opracowanie gry, która wykorzystuje i rozwija umiejętności poznawcze, w tym z zakresu matematyki, zdolności motorycznych, czytania i pisania oraz zapamiętywania.

Aplikację Applaydu można teraz pobrać za darmo ze sklepów AppStore lub Google Play. Jest ona kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami z systemem Android i iOS począwszy od wersji Android 4.4 i iOS 12.

Emiliano Laricchiuta, Globalny Dyrektor ds. Produktów Kinder Niespodzianka, powiedział: „Wierzymy, że poprzez pobudzanie wyobraźni dzieci i łączenie dorosłych wraz z dziećmi w zabawie oraz radości, aplikacja Applaydu może przyczynić się do realizacji w praktyce zasady, że szczęśliwe dziecko dzisiaj będzie lepszym dorosłym jutro”.

„Jesteśmy naprawdę dumni z tego, że mogliśmy współpracować z Kinder podczas realizacji tego projektu”, powiedział Alexandre Tan, Wiceprezes Gameloft ds. Współpracy z Markami i Reklam. „To niewiarygodne, że mogliśmy wnieść do marki Kinder i jej ukochanych zabawek nasze 20-letnie doświadczenie w dziedzinie tworzenia gier i stworzyć aplikację, która zapewnia rodzinom zupełnie nowy wymiar zabawy, łączący światy fizyczny i cyfrowy w celu rozszerzenia tradycyjnych doświadczeń związanych z zabawą”.

Produkty Kinder istnieją na rynku od 1968 r. Kinder Niespodzianka została wymyślona przez Michele Ferrero w 1974 r. W Polsce popularne „jajko niespodzianka” po raz pierwszy pojawiło się w 1993 r. i od razu zdobyło sympatię kilku pokoleń konsumentów. Wyjątkowe i pomysłowe zabawki, w tym ręcznie malowane, jednoczęściowe figurki, w latach 90 były jednymi z najbardziej pożądanych przez dzieci prezentów. Z czasem kultowe postacie krokodyli czy żółwi zyskały wartość kolekcjonerską.

Od 1997 r. Polska jest jednym z siedmiu krajów, w których Ferrero produkuje popularne zabawki. 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl