2021-07-16
Marki własne już kilka lat temu podbiły serca Polaków. Konsumenci cenią je za wyróżniającą jakość i dobrą cenę. Zainteresowanie klientów produktami tej kategorii dynamicznie rośnie.
Aby spełnić rosnące oczekiwania najbardziej wymagających klientów, Lidl Polska wprowadza na rynek nowe serie pieluszek marki własnej – Lupilu PREMIUM i SOFT & DRY. Zastosowano w nich nowe technologie, które zapewniają lepszy komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo potwierdzone certyfikatami, m.in. Instytutu Matki i Dziecka.
Rynek marek własnych w polskiej branży FMCG stale wzrasta, a eksperci oceniają, że potencjał do dalszego rozwoju jest nadal ogromny. Wiele marek na przestrzeni ostatnich lat znacząco umocniło swoją pozycję i ewoluowało z marek prywatnych (private labels) w marki własne (private brands). Obecnie są one niezwykle popularne, co potwierdza raport „GfK. Private Brands” opracowany przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Wynika z niego, że niemal każdy Polak sięga po marki własne. 98 proc. badanych przynajmniej raz w roku kupiło produkt marki własnej.
Sklepy Lidl Polska dla wielu klientów są najbardziej optymalnym formatem, w którym mogą zrobić codzienne zakupy dla całej rodziny. Asortyment, który posiadamy w ofercie, jest dla nich coraz częściej pierwszym wyborem. Dlatego naszym celem niezmiennie jest oferowanie Polakom wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie, wytworzonych w sposób zrównoważony – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR Lidl Polska.
Lidl Polska chcąc odpowiadać na potrzeby najbardziej wymagających konsumentów, stale rozwija i udoskonala ofertę produktową. Tym razem wprowadza na rynek nowe pieluszki Lupilu PREMIUM oraz Lupilu SOFT & DRY spełniające najwyższe wymagania, w niskiej, atrakcyjnej cenie. Produkty można kupić w wygodny sposób przez sklep online www.lidl-sklep.pl z dostawą do domu lub do paczkomatów Inpost oraz w sklepach stacjonarnych Lidl Polska.
Nowa jakość Lupilu PREMIUM to 3 innowacyjne technologie: Fast dry, która zapewnia 2 razy szybsze wchłanianie wilgoci (w porównaniu z poprzednimi pieluszkami Lupilu, bez technologii fast dry), by skóra dziecka pozostawała sucha i zdrowa; Air tubes, wykorzystująca przewiewne kanaliki, by szybko i równomiernie odprowadzać wilgoć, a także Long-lasting absorption, która dzięki mikrokapsułkom zapewnia długotrwałą chłonność aż do 12 godzin.
Używając pieluszek Lupilu PREMIUM, możemy być pewni ich wysokiej jakości i bezpieczeństwa. Produkty te są neutralne dla mikrobiomu delikatnej skóry dziecka. Do ich produkcji nie wykorzystano chloru cząsteczkowego, lateksu, substancji zapachowych, nie zawierają także alergenów. Co więcej, uzyskały one pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz zostały przebadane dermatologicznie przez zewnętrzne niezależne laboratorium Dermatest.
Kolejną nową serią Lupilu jest linia pieluszek jednorazowych SOFT & DRY.
Pieluszki te zapewniają niezwykłą chłonność, dającą dziecku suchość aż do 12 godzin. Dzięki przewiewnym kanalikom skóra pozostaje sucha i zdrowa, dzięki czemu jej pielęgnacja jest znacznie łatwiejsza. Pieluszki posiadają również elastyczne, delikatne boczki oraz autonomiczny kształt, które zapewniają maluszkowi niczym nieskrępowaną swobodę ruchów.
Pieluszki Lupilu z nowej serii PREMIUM oraz SOFT & DRY znajdziemy w ofercie online na stronie www.lidl-sklep.pl, a także stacjonarnie, we wszystkich sklepach Lidl Polska. Produkty będą dostępne w ramach stałego asortymentu sieci.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.