Linia So Soft! HELIO Natura ODKRYCIEM ROKU 2021!


Linia So Soft! HELIO Natura ODKRYCIEM ROKU 2021!
2021-10-06
Marka bakalii bez konserwantów HELIO Natura ponownie zyskała uznanie rynku i polskich konsumentów! Nowo wprowadzona linia miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! otrzymała prestiżowy tytuł Laur Konsumenta i została okrzyknięta ODKRYCIEM ROKU 2021!

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek na polskim rynku. Marka bakalii HELIO co roku staje na najwyższym podium, zdobywając Złote Laury w najważniejszych kategoriach: BAKALIE i DODATKI DO CIAST. W tym roku, firma HELIO ponownie okazała się jedyna taka! i bezkonkurencyjna – nie tylko otrzymała bowiem podwójny Złoty Laur, ale także została wyróżniona nagrodą specjalną – godłem Laur Konsumenta w kategorii ODKRYCIE ROKU 2021! To prestiżowy tytuł przyznawany tylko nowym i innowacyjnym produktom, które mimo krótkiej obecności na rynku - już zdążyły zdobyć uznanie konsumentów. Zdaniem Redakcyjnej Komisji Weryfikacyjnej w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta to właśnie nowa linia miękkich i soczystych owoców So Soft! HELIO Natura wyróżnia się innowacyjnością, wyjątkowym potencjałem i cieszy się sporym, stale rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów, dlatego została okrzyknięta ODKRYCIEM ROKU 2021!

So Soft! to nowa, innowacyjna linia polskiej marki HELIO, która jest odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, poszukujących wyjątkowo miękkich i soczystych suszonych owoców z naturalnie dobrym składem. So Soft! HELIO Natura to jedyne takie! zdrowe przekąski, które wyróżniają się brakiem konserwantów i oryginalnym, naturalnie słodkim smakiem. W nowej linii So Soft! znajdziemy: żurawinę nasączoną sokiem żurawinowym, morele, daktyle, figi i śliwki. To najwyższej jakości owoce suszone, które dzięki tegorocznemu wyróżnieniu prestiżowym godłem Laur Konsumenta– z pewnością podbiją jeszcze więcej serc miłośników naturalnie soczystych #sogood przekąsek, powiększając tym samym grono zadowolonych fanów marki HELIO! 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka EFEKTPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl