MediaMarkt startuje z nową ofertą reklam sponsorowanych na swojej platformie e-commerce!


2024-03-20
Zajmująca się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej marka MediaMarkt mocno stawia na rozwój nowoczesnych rozwiązań e-commerce, wprowadziła ona do swojego sklepu internetowego funkcję Retail Media. Ta innowacyjna forma sprzedaży umożliwia lepszą prezentację najczęściej poszukiwanych produktów!

Nowe funkcjonalności platform zakupowych

Funkcja Retail Media, czyli opcja reklam sponsorowanych, daje wyjątkowe możliwości prezentacji i promocji marek oraz produktów w taki sposób, aby zwiększyć ich widoczność i świadomość na platformie zakupowej MediaMarkt. Dzięki temu produkty dostawców szybciej dotrą do świadomości konsumenta, w bardziej naturalny sposób. Ta funkcja daje dostawcom, w tym przypadku partnerom MediaMarkt – więcej możliwości współpracy i prezentacji swoich produktów. Dzięki temu mogą efektywniej realizować swoje cele, a w szczególności docierać do klientów z dokładnie tymi produktami, których konsumenci najbardziej potrzebują.

Retail Media to nowoczesne rozwiązanie oparte na mierzalnych danych, które zwiększa widoczność produktów na ostatnim etapie tzw. "lejka zakupowego". Czyli wtedy, gdy konsument jest już nastawiony na dokonanie zakupu. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego algorytmu, proces wyświetlania wyników w sklepie internetowym staje się zindywidualizowany dla każdego klienta, w zależności od tego, jakie są jego zainteresowania zakupowe. To również bardzo dobre rozwiązanie dla konsumenta. Zamiast niepotrzebnych rozpraszaczy i przeglądania wielu produktów, ogląda jedynie te reklamy, które potencjalnie mogą go zainteresować. Takie podejście z pewnością ułatwia proces zakupu, a co równie istotne - oszczędza mnóstwo czasu.

 

Nowoczesny e-commerce w MediaMarkt

MediaMarkt, lider branży elektroniki użytkowej w Polsce, ujawnił właśnie innowacyjną funkcję na swojej platformie. Ten dodatek nie tylko zapewnia nieocenione wsparcie dla naszej współpracy z dostawcami, ale także przybliża nas do naszych klientów. Dzięki tym nowym możliwościom MediaMarkt w Polsce umacnia swoją pozycję lidera w nowoczesnym, zorientowanym na klienta marketingu internetowym w branży. To innowacyjne rozwiązanie odzwierciedla rosnący trend wśród znanych światowych i europejskich sprzedawców detalicznych. - mówi Snjezana Bandner, CEO MediaMarkt Saturn Polska.

Dołączenie Polski jako kolejnego kraju oferującego rozwiązania Retail Media i bycie pierwszym graczem na polskim rynku, który je wdrożył to ważny krok w dalszym rozwoju naszej działalności na poziomie międzynarodowym. Dzięki współpracy w obszarze rozwoju e-commerce, cała nasza grupa może rozbudowywać swoje możliwości, aby zaproponować klientom ofertę, która będzie najlepiej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań.  - mówi Torsten Ahlers, Managing Director Media-Saturn Marketing GmbH.

 

MediaMarkt stawia sobie za priorytet Customer Experience we wszystkich kanałach zakupowych, intensywnie rozwijając swoje narzędzia online. Wprowadzenie rozwiązania Retail Media jest kolejnym, po uruchomieniu aplikacji mobilnej i nowego sklepu internetowego, działaniem marki plasującym ją zdecydowanie na pozycji lidera w obszarze nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wśród sprzedawców elektroniki użytkowej. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KD

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl