MIRACULUM rośnie w kanale nowoczesnym – przychody z tego tytułu w styczniu wyższe o 45 proc. r/r


MIRACULUM rośnie w kanale nowoczesnym – przychody z tego tytułu w styczniu wyższe o 45 proc. r/r
2024-02-13
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum wypracowała w styczniu 4,3 mln zł przychodów – jest to o 10 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

- Miraculum rozwija się w modelu omnichannel – dobre wyniki w nowoczesnym kanale dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, to efekt coraz większej bazy produktów. Popularność kosmetyków systematycznie rośnie, co jest wynikiem racjonalnej polityki cenowej przy zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Klienci doceniają nasze kultowe marki, co bardzo nas cieszy również w aspekcie obchodów 100-lecia działalności firmy – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W tym roku Miraculum, świętuje 100 lat swojego istnienia. W ramach jubileuszowych obchodów, Miraculum zaprasza na wyjątkowe koncerty w ramach projektu Czułe Struny, którego firma jest głównym patronem. Wybrane dzieła Fryderyka Chopina po raz pierwszy zostały opracowane w formie utworów symfonicznych, do których powstały teksty. Te niezwykłe aranżacje, w wykonaniu Natalii Kukulskiej można będzie usłyszeć 29 kwietnia w Teatrze Wielkim Operze Narodowej oraz 30 kwietnia w Sali NOSPR w Katowicach.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl