MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym


MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym
2023-09-12
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia wypracowała 31,3 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 13 względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W samym sierpniu przychody spółki wyniosły 3,6 mln zł i były wyższe o 6 proc. r/r.

Narastająco, nowoczesny kanał dystrybucji wypracował przychody na poziomie 13,2 mln zł – o 20 proc. więcej r/r.

- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, w minionym miesiącu bardzo dobry wynik odnotował nowoczesny kanał dystrybucji. Jest to konsekwencja wdrażania interesującej oferty produktowej, budowania świadomości naszych polskich marek, możliwości przygotowania oferty praktycznie dla wszystkich klientów, w ramach posiadania zdywersyfikowanego portfela produktowego oraz w szczególności uczciwej polityki cenowej (w tym nie stosowania tak powszechnego downsizingu). Mniejsze przychody z tytułu eksportu wynikają z wysokiej bazy w roku poprzednim, kiedy to zrealizowaliśmy bardzo duży kontrakt dla klienta z Arabii Saudyjskiej. Pracujemy nad dalszym umacnianiem tego kanału. W najbliższym czasie mamy zaplanowany udział w jesiennych targach kosmetycznych w Dubaju, co powinno przełożyć się na nowe zagraniczne kontrakty – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W sierpniu 2023 r. wpływy z eksportu wyniosły 0,9 mln zł i było to o 33 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco, w tym kanale Miraculum wypracowało 7,7 mln zł i jest to 22 proc. więcej r/r.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

j.boguslawska@innervalue.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl