Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej


Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczej
2016-01-08
Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014 po raz kolejny została ambasadorką marki obuwniczej Nessi.
Największą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzystała polska marka obuwnicza Nessi, która zaangażowała Miss Polski 2014 do kampanii wizerunkowej kolekcji na sezon jesień 2015/zima 2016, a potem wypuściła na rynek linię butów wizytowych „Nessi by Ewa Mielnicka". Marka jest na tyle zadowolona ze współpracy , że zaangażowała dotychczasową ambasadorkę na kolejny sezon aktywnych działań promocyjnych, które już za kilka dni rozpoczną się produkcją wizerunkowej sesji zdjęciowej kolekcji na sezon wiosna/ lato 2016.

Buty Nessi to klasyka w miejskim wydaniu, z elementami „pazura", dedykowane kobietom aktywnym, ambitnym, wymagającym, wykonane z najlepszych materiałów, za przystępną cenę. Polki (i nie tylko!) lubią buty uniwersalne, wygodne i trwałe, zatem kolejne kolekcje marki doskonale trafiają w potrzeby rynku, znajdują uznanie wielu Klientek, są kojarzone z dynamiką i rozwojem, dlatego też kolekcja na nadchodzący sezon będzie nosiła nazwę „Flowers Powers". Autorem zdjęć będzie Michał Pańszczyk, stylizacjami zajmie się współpracujący z Nessi Jarosław Szado, produkcją sesji zajmie się Promotion Instytut Events/Nowy Showroom. Twarzą będzie śliczna Ewa Mielnicka, partnerami - marka biżuteryjna Venis, a w roli głównej wystąpią buty Nessi, www.nessi.com.pl.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

modowaja

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl