„Odmień swój look…” – Albedo Marketing dla marki Schwarzkopf


„Odmień swój look…” – Albedo Marketing dla marki Schwarzkopf
2012-09-19
Ruszyła kampania promocyjna marki Schwarzkopf, prowadzona przez agencję Albedo Marketing. Opiera się na konkursie SMS, w którym udział wziąć mogą konsumentki markowych produktów. Ogólnopolska akcja rozpoczęta 1 września potrwa do 31 października.

Komunikacja „Odmień swój look ze Schwarzkopf” związana jest z patronatem tytularnym marki nad konkursem Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2012.

Kupując jeden z promocyjnych produktów marki – Gliss Kur, got2b, Natural & Easy, Palette, Perfect Mousse, Schauma oraz Taft i wysyłając SMS z odpowiedzią na pytanie konkursowe, konsumentki mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Trzy najciekawsze odpowiedzi w całym konkursie wygrywają nagrodę główną o wartości 10 000 zł do wydania na supermodne zakupy. Dodatkowo trzy najciekawsze SMS-y dnia premiowane są kartą upominkową do sklepów H&M o wartości 200 zł.

Celem promocji jest wzmocnienie wizerunku marki Schwarzkopf, jako oferującej najlepszej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów przez powiązanie jej ze światem mody i stylistyki glamour. Marka Schwarzkopf od trzech lat patronuje polskiej edycji najbardziej prestiżowego konkursu w świecie mody, dzięki któremu na międzynarodowe wybiegi trafiły takie gwiazdy, jak: Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Gisele Bündchen czy Linda Evangelista. Akcja ma również wpłynąć na wzrost lojalności konsumentek oraz wyróżnienie produktów Schwarzkopf wśród innych kosmetyków do włosów.

Akcji prowadzonej przez Albedo Marketing dla marki Schwarzkopf towarzyszą materiały POS: wobblery, shelfstoppery, headery i displaye, ulotki oraz wsparcie www.

 

ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.

 

www.albedomarketing.pl

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

po@qaconsulting.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl