Ponadczasowość definicją luksusu, czyli nowa kampania marki Rhenium Exclusive Leathers
Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, ekskluzywna marka z Poznania, namawia do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych, promując najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu.
Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Tym samym firma promuje najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu. Działania promocyjne są realizowane poprzez kanały w mediach społecznościowych marki, a także współprace z influencerami.
– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.
Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze.
Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store
Nadesłał:
kwppr
|