Poznaj 5 platform, które powinien znać każdy biznesmen!
Organizacja czasu pracy, niezależnie od pełnionego stanowiska, jest obecnie szczególnie ważna. W związku z tym, w ostatnim czasie, powstało wiele poradników na ten temat, z których możemy czerpać inspirację. Niekiedy jednak, trudno jest, w natłoku wielu spraw, wyrobić się ze wszystkimi projektami...
PlanMyDeal – czyli sprawnie zarządzasz i dużo zyskujesz!
Pierwszą, godną uwagi i polecenia platformą, jest PlanMyDeal, która jest serwisem społeczności biznesowej dla firm i ich Klientów. Dzięki niej, możliwe jest znalezienie wykonawcy usługi i/lub produktu, który dysponuje czasem, zgodnym z wymaganiami Klienta na: kontakt, wycenę, ofertę i realizację całego projektu. Harmonogram i kalendarz prac dają silną przewagę konkurencyjną. Możliwość reklamowania się na platformie PlanMyDeal, wykonawca usługi i/lub produktu pokazuje, że jego firma działa terminowo, metodycznie, profesjonalnie i konsekwentnie, a wszystkie zlecenia są wykonane zgodnie z założonym planem. Serwis pozwala na wystawienie opinii po każdym etapie prac, co z pewnością pozwoli pomysłodawcom zapoznać się z bieżącymi wskazówkami ze strony osób, które korzystają z serwisu. Dzięki ocenom użytkowników wiadome jest, którzy wykonawcy w sposób nienaganny realizują swoje projekty, mają najwyższe standardy pracy i jakości świadczonych usług.
Wszystkie kontakty w jednym miejscu, czyli platforma Wire
Prowadzenie sprawnej komunikacji za pomocą systemu zdalnego, wymaga od biznesmenów dużej skrupulatności i zorganizowania, a niezastąpionym programem do tego jest Wire. Dużą popularność zyskał dzięki temu, że powstał on we współudziale osób pracujących wcześniej nad Skype’em. Dostępny jest na różnych platformach i najbardziej wyróżnia go dopracowany interfejs, stąd też, jest jednym z najczęściej użytkowanych aplikacji do zarządzania kontaktami! Ekran aplikacji podzielony jest na dwie części: po lewej stronie wyświetla się lista dostępnych kontaktów, po prawej zaś stronie aktualnie prowadzona rozmowa. Program prezentuje się bardzo elegancko, interfejs działa płynnie i bez zarzutu, idealne rozwiązanie na wszelkiego rodzaju ważne prezentacje i konferencje! Dzięki programowi, można porozumiewać się za pomocą tekstu i głosu, a cała treść prowadzonych rozmów jest zaszyfrowana.
Wpływy, przelewy, liczby… księgowość nie musi być – i nie jest – taka zła!
Na samą myśl o wszystkich cyferkach, kolumnach, trudnych operacjach do wykonania, niejednemu jest słabo – nic dziwnego! Na każdy jednak problem jest rozwiązanie i w tym wypadku, z pomocą przychodzi program Systim. Systim to program księgowy, który umożliwia prowadzenie zarówno księgowości w formie Księgi Przychodów i Rozchodów, ryczałtu, jak i pełnej księgowości. Pozwala on na księgowanie na kilka różnych sposobów, zależnych od umiejętności użytkownika i tego, jak złożona jest księgowość w danej firmie. Księgowanie standardowe, księgowanie na podstawie szablonów, księgowanie z wyborem standardowych operacji z listy, import wyciągów bankowych, import płatności kasowych z modułu „sprzedaż, zakupy, płatności”, skanowanie dokumentów kosztowych, API – pełna automatyzacja księgowań z innych programów i wiele innych, dostępnych działań w programie, z pewnością ułatwi życie księgowe niejednemu biznesmenowi!
Oszczędzamy papier, skanowanie w cenie!
Free Scan to PDF jest bezpłatnym narzędziem, dzięki któremu istnieje możliwość zeskanowania dowolnego dokumentu, a następnie zapisania go na lokalnym dysku twardym w postaci pliku PDF. Aplikacja jest bardzo prosta w obsłudze, a podczas swojego działania wykorzystuje skaner dostępny lokalnie lub za pośrednictwem sieci. Dzięki niej można także skonwertować papierowe dokumenty w pliki PDF, które następnie można wygodnie i – co najważniejsze – bez utraty jakości dokumentów, wysłać do kontrahentów, Klientów czy innych działów w firmie. Program pozwala także, dzięki wbudowanemu zestawowi narzędzi, poprawić jakość zeskanowanych dokumentów: przycinać je, obracać o dowolny kąt czy, w razie potrzeby, rozjaśnić lub przyciemnić.
Koniec z przechowywaniem dokumentów w szafach!
Duży biurowiec, składający się z kilku pięter, a dział księgowości prosi o przyjście zaakceptowania dokumentu? Nic z tych rzeczy – dzięki programowi do przechowywania danych – Google Drive, za pomocą komputera, dokument zostanie zaakceptowany. Aplikacja pozwala na usprawnienie operacji zarządzania dokumentami w formie plików i folderów w chmurze, a także ich późniejszej synchronizacji lub modernizacji. Wszystkie dokumenty firmowe w jednym miejscu – to jest to, na co zasługuje każdy biznesmen. Oszczędność czasu i energii, którą można przecież poświęcić Klientowi VIP!
Rozdzielanie zadań za pomocą jednego kliknięcia – jakie to proste!
Zarządzanie projektami, dysponowanie zadaniami wśród zespołu i budowanie wspólnej odpowiedzialności w jednym miejscu dzięki aplikacji Trello jest możliwe. Jest to bezpłatne, wszechstronne i przejrzyste graficznie rozwiązanie do takiego zorganizowanego zarządzania dosłownie każdym projektem czy zleceniem.
Kontakt dla mediów:
Anna Grubińska
Tel.: +48 604 211 111,
e-mail: a.grubinska@agencjafaceit.pl
Agencja Face It!
Nadesłał:
dorota5
|