ReBrain Meetups – start nowego cyklu spotkań branżowych!


ReBrain Meetups – start nowego cyklu spotkań branżowych!
2019-09-05
Stagnacja w biznesie to najkrótsza droga do ograniczenia wpływów, wstrzymania rozwoju a nawet regresu. Cykl spotkań ReBrain Meetups powstał po to, aby zmienić sztampowe myślenie w pragnienie rozwoju a podążanie utartymi szlakami w chęć odkrywania nowych rozwiązań.

Spotkania ReBrain Meetups to nie nudne szkolenia i liniowe przekazywanie informacji, ale przede wszystkim chęć wspólnych, równoważnych dyskusji na różne tematy oraz możliwość budowania cennych relacji, społeczności ludzi, którzy są zainteresowani poprawą swojego biznesu i codziennej pracy. Na spotkaniach poruszana jest najróżniejsza tematyka: od promocji, reklamy, przez sprzedaż bezpośrednią, budowanie marki, po wszystkie elementy marketingu. Nie zabraknie również tak istotnych w obecnych czasach kwestii, jak nowiki technologiczne, które mają ogromny wpływ na strategie oraz sposoby prowadzenia biznesu. Pojawią się także tematy poświęcone marce osobistej i pracodawcy, dotyczące procesów rekrutacyjnych oraz (tak istotnego dziś) zarządzania czasem. Każde tematyczne spotkanie zostanie poprzedzone prelekcją zaproszonych ekspertów.

Spotkanie organizują: Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant jako pomysłodawca i główny prowadzący oraz Katarzyna Bieniek, Senior Specialist R&D Beauty and Personal Care w Unilever, odpowiedzialna za organizację logistyczną wydarzenia. Za promocję i komunikację spotkań odpowiada Agencja Społem.

Pierwsze spotkanie już za nami!

Pierwsze spotkanie z cyklu ReBrain Meetups, które odbyło się 3 września br. i poruszyło temat „Employer Branding = Marketing + HR?”. Zgodnie z założeniami cyklu, w spotkaniu wzięli udział również eksperci z branży. Jednym z ekspertów była Magdalena Brzus, szefowa Działu Rozwoju i Employer Brandingu w Nest Banku, która skomentowała wtorkowe spotkanie słowami:

„ReBrain Meetup to coś nowego. Niestandardowa formuła zmuszająca do rozmowy i konfrontacji poglądów - co uważam za bardzo wartościowe. Tylko dzięki żywej dyskusji i zobaczeniu czegoś oczami innych jesteśmy w stanie otworzyć głowę i wyciągnąć jakieś wnioski dla siebie. Gdybyśmy tylko się ze sobą zgadzali i sobie przytakiwali to nic twórczego by nam z tego nie wyszło. Dlatego bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu w roli prelegenta i podyskutować z ekspertami na sali”

Drugim prelegentem spotkania, był Adrian Martinez - CMO oraz współzałożyciel firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy. Od lat związany z branżą marketingową, ponadto szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku i LinkedIn oraz strategii obecności marki online.

Adrian o spotkaniu wypowiedział się w następujący sposób:

„Bardzo podobała mi się formuła. Pozwoliła na ciekawe zestawienie ze sobą całkowicie różnych spojrzeń na ten sam temat, czyli EB. Odpowiedź na te same pytania była strzałem w dziesiątkę, bo wywiązała się z tego dyskusja i realne wnioski. Dobry meetup!”

Razem z zaangażowaną publicznością prowadzone były dyskusje o tym, kto powinien być odpowiedzialny za działania employerbrandingowe. Dział HR? Marketing? Zarząd?
A może wszystkie? Rozmowa dotyczyła tego jak finansowane są działania EB, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą współpracować z organizacjami studenckimi. Nie zabrakło również tak szeroko omawianego w dzisiejszych czasach Employee Advocacy. Co ciekawe - na spotkaniu pojawił się również wątek o algorytmie LinkedIna. Wspólną konkluzją całego spotkania było to, że oba działy (HR i Marketing) mogą, a nawet powinny, się od siebie wiele nauczyć, powinny współpracować i dzielić się kompetencjami.

Spotkanie odbyło się w coworkingowej przestrzeni Solutions Rent, mieszczącej się w Galerii Ethos, zlokalizowanej przy pl. Trzech Krzyży w Warszawie. Kreatywna, kolorowa przestrzeń, dobre nagłośnienie sprawiły, że spotkanie przebiegło w przyjemnej atmosferze. 

Kolejne spotkanie w ramach cyklu już w październiku br. Tym razem poruszony zostanie temat Marketingu i Sprzedaży. Czy między tymi dziedzinami zawsze jest konflikt? Czy marketing pomaga, czy przeszkadza w sprzedaży? I czy to nie jest tak, że i sprzedaż i marketing powinny grać do jednej bramki? O tym podyskutujemy na ReBrain Meetup #2.

 

- Koniec -

ReBrain

To projekt szkoleniowo-konsultacyjny Kamila Mirowskiego, dyplomowanego (SGH) specjalisty ds. marketing internetowego. Marka powstała we wrześniu 2019 r. i jest naturalną ewolucją działań prowadzonych przez założyciela od 2008 r., które obejmowały projekty marketingowe, employerbrandingowe, szkolenia oraz warsztaty z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji biznesowej. Kamil dzieli się wiedzą merytoryczną pozyskaną podczas pracy na pierwszej linii frontu. Pracował z takimi markami jak: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini.

 Agencja Społem

Jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji social mediowych w Polsce. Kompetencje zespołu agencji w zakresie marketingu społecznościowego rosły wraz z rozwojem mediów cyfrowych i ich znaczenia w komunikacji. Dziś zakres działalności agencji to szeroko pojęty digital marketing. „Społem” kompleksowo zajmuje się prowadzeniem działań w social mediach, od tworzenia strategii marketingowych i budowanie wizerunku marki, przez content marketing, PR/ePR, kampanie reklamowe, kreacje, SEO, video, www, serwisy i landing pages, po eventy i ambient. Działa nieprzerwanie od 2008 r.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Społem
http://agencjaspolem.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl