Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów i wspierać punkty sprzedaży bi


Sindbad wdraża technologię Salesforce, by lepiej obsługiwać pasażerów i wspierać punkty sprzedaży bi
2018-06-27
Największy przewoźnik autokarowy w Polsce kończy wdrożenie rozwiązań Salesforce. Nowe technologie pozwolą firmie usprawnić komunikację z klientami i poprawić jakość obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży biletów i usług.

Rezultatem wdrożenia będzie również redukcja kosztów operacyjnych poprzez automatyzację wewnętrznych procesów biznesowych.

Firma Sindbad finalizuje wdrożenie rozwiązań Salesforce. To ważny krok na drodze informatyzacji spółki, ponieważ nowe technologie będą służyć zarówno podniesieniu poziomu jakości komunikacji z pasażerami, współpracy z agentami i partnerami biznesowymi, jak również przyczynią się do integracji procesów biznesowych wewnątrz organizacji.
Mówiąc w największym uproszczeniu, narzędzia Salesforce pomogą nam zrealizować cel strategiczny, jakim jest przeniesienie koncentracji z tego co się dzieje w obszarze transakcji i ewidencji sprzedaży biletów na to, czego oczekują od nas klienci i nasi partnerzy w sieci dystrybucyjnej. Sindbad musi się digitalizować, ponieważ cały świat modyfikuje swoje działania i procesy biznesowe pod kątem transformacji cyfrowej – powszechnej mobilności i dostępu w czasie rzeczywistym do informacji w sieci. Potrzeba ta jest tym silniejsza, im większa jest organizacja i liczba operacji wykonywanych w niej każdego dnia” – mówi Bogdan Kurys, wiceprezes zarządu Sindbad Sp. z o.o.
Wdrożenie platform Salesforce Sales Cloud, Service Cloud i Marketing Cloud prowadzi polska spółka informatyczna i lokalny partner Salesforce – firma Cloudity. Wszystkie wdrażane rozwiązania bazują na technologii uznanej za numer jeden na świecie w segmencie rozwiązań wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (raport IDC z października 2017 r.: „Worldwide Semiannual Software Tracker”). Sindbad wybrał dostawcę rozwiązań analizując dwie konkurencyjne technologie.

https://www.erp-view.pl/crm/sindbad_wdraza_technologie_salesforce_by_lepiej_obslugiwac_pasazerow_i_wspierac_punkty_sprzedazy_biletow.html

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl