Trzecia wersja systemu obsługi wydarzeń CONREGO
6 września zakończono finalne testy najnowszej wersji systemu rejestracji uczestników, obsługi recepcji i kontroli dostępu CONREGO.
Aplikacja powstała w oparciu o doświadczenie zdobyte podczas trzech lat współpracy z organizatorami wydarzeń oraz najnowsze technologie.
- Naszym celem od początku istnienia firmy było dostarczenie aplikacji, która będzie przewyższała jakością, elastycznością i funkcjonalnością rozwiązania oferowane przez produkty konkurencyjne. Nasz zespół ciężko nad tym pracował i po raz kolejny osiągnęliśmy wyznaczony cel - mówi Tomasz Chrościechowski, właściciel firmy.
Trzecia wersja systemu CONREGO oferuje między innymi:
- całkowicie przebudowany i jeszcze łatwiejszy w obsłudze interfejs;
- panel administracyjny w dowolnej wersji językowej;
- możliwość obsługi wielu wydarzeń za pomocą pojedynczego wdrożenia;
- udoskonalony moduł zarządzania treścią serwisu internetowego wydarzenia;
- uniwersalny moduł tworzenia ankiet umożliwiający wygodne zarządzanie badaniami;
- wbudowaną wysyłkę potwierdzeń rejestracji i kampanii poprzez SMS;
oraz dziesiątki innych funkcji, które zostały przebudowane, by praca z system była dla organizatora jeszcze większym ułatwieniem i przyjemnością.
Poprzednia wersja CONREGO była wdrażana na potrzeby obsługi blisko 30 wydarzeń, na które zarejestrowało się ponad 28 000 uczestników, poddano recenzji blisko 1000 prac naukowych i konkursowych.
Z pomocą CONREGO konferencje, kongresy i festiwale organizowali między innymi: Convention Bureau Wrocław, UM Wrocław, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Gospodarki, Narodowy Instytut Audiowizualny, Gmina Lublin, NDAP, Grupa Pracuj, Polymus Integrated Communication, MPI Poland Club oraz Łódź Art Center.
Więcej informacji o funkcjach systemu na stronie http://www.conrego.pl, podczas gdy wersja DEMO (z perspektywy uczestnika) dostępna jest pod adresem http://demo.conrego.pl.
Nadesłał:
conrego.pl
|