W nowej kampanii E.Wedel zachęca do kreatywnego rozwijania skrótu kultowego WW
WW to kultowy produkt w wedlowskim portfolio, doskonale znany i uwielbiany przez konsumentów. W tym roku marka E.Wedel postanowiła nieco odświeżyć jego wizerunek.
WW to połączenie kruchych wafelków przełożonych aksamitnym nadzieniem orzechowym i oblanych oryginalną wedlowską czekoladą. Jego charakterystyczny smak mocno zakorzenił się w świadomości konsumentów. Ale czy wiadomo, od czego pochodzi nazwa WW? W ramach nowej kampanii marka WW stawia na kreatywność i oddaje działania w ręce młodych odbiorców, aby to oni zdecydowali o rozwinięciu akronimu „WW”.
Osią nowej kampanii są zabawne spoty video, w których młode osoby w codzienych sytuacjach, wymyślają rozwinięcie skrótu nazwy wafelka WW. W jednym z nich wystąpią także jedyni w swoim rodzaju bohaterowie. Mowa o uwielbianych przez młodych odbiorców influencerach i raperach: Hodaku i CatchUp’ie, którzy w zabawny i typowy dla siebie sposób pokażą, że warto przełamywać WW i cieszyć się słodką chwilą niecnierobienia. Komunikacja utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie, ze sporą dawką humoru charakterystycznego dla pokolenia Z.
Prezentowany w spotach WW pokazany jest w opakowaniu z odświeżoną szatą graficzną. Choć klasyczny, żółty kolor opakowania pozostał bez zmian, to bardziej widoczny stał się czerwony logotyp „WW”. Na pierwszym planie pojawiła się natomiast wizualizacja przełamanego wafelka. Całość kompozycji jeszcze bardziej podkreśla smakowity charakter produktu.
Nadesłał:
walk_pr
|