Wódka Grey Goose charytatywnie w Klubie Polskiej Rady Biznesu


Wódka Grey Goose charytatywnie w Klubie Polskiej Rady Biznesu
2012-04-05
We wtorek 3 kwietnia w Klubie Polskiej Rady Biznesu odbyła się aukcja charytatywna zorganizowana przez markę luksusowej polskiej wody – Voda. Pieniądze uzyskane podczas licytacji designerskich butelek przekazane zostały Fundacji „TVN Nie jesteś sam”. Partnerem wieczoru była marka Grey Goose.

Wyjątkowa aukcja


7 projektantów, 14 niezwykłych kreacji. Na wtorkowy wieczór jedna z sal Pałacu Sobańskich zamieniła się w salę aukcyjną. Zaproszeni goście zebrali się tam w szczytnym celu – na licytacji, z której fundusze zasilą konto Fundacji „TVN Nie jesteś sam”. Przedmiotem aukcji były butelki, które zostały ubrane w oryginalne projekty, przygotowane przez najważniejszych przedstawicieli mody w Polsce. W tym gronie znaleźli się: Gosia Baczyńska, Natalia Jaroszewska, Tomasz Ossiliński, dom mody Deni Cler, Bizu, La Mania oraz biżuteryjne Mokobelle. Na aukcji nie mogło zabraknąć także prowadzących. W tej roli wystąpili Martyna Wojciechowska i Olivier Janiak. Para opowiedziała krótko
o organizatorze aukcji – marce Voda, która zajmuje szczególne miejsce wśród polskich wód. Niezwykły design butelki przyciąga wzrok i wyróżnia markę na tle innych produktów tego typu. Prowadzący zachęcali obecnych gości do licytacji i opowiadali o poszczególnych projektach. Butelki wody nosiły kreacje, będące odzwierciedleniem najnowszych trendów w modzie i stanowiące tym samym niepowtarzalny przedmiot kolekcjonerski. Nic więc dziwnego, że na sali poszczególni goście rywalizowali ze sobą, kto z licytujących zabierze butelkę do domu. A takich nie brakowało! Licytację swoją obecnością uświetnili m.in. Marek Kamiński, Laura Łącz, Anna Czartoryska, Natalia Jaroszewska, Gosia Baczyńska, Joanna Przetakiewicz, Anna Maruszeczko, Dorota Williams.

Bankiet z wódką Grey Goose

Po zakończonej licytacji goście zostali zaproszeni na bankiet, podczas którego mogli spróbować trzech niezwykłych koktajli na bazie wódki Grey Goose – partnera wieczoru. Oprócz klasycznego drinka Cosmopolitan – dobrze znanego miłośnikom miksologii – marka przygotowała także dwie wariacje na temat tego alkoholu. Ginger Joy oraz Le Minifique – będące kwintesencją smaku i jakości francuskiej wódki. Marka tego wykwintnego trunku od lat związana jest z działalnością charytatywną. Nic więc dziwnego, że doskonale wpisała się w charakter wtorkowej licytacjii. Wódka Grey Goose zaangażowana jest w doroczne wydarzenie Characters & Coctails – akcję charytatywną, która wspiera fundację Eltona Johna – Elton John AIDS Foundation. Znane osobistości ze świata mody projektują bary, które potem wystawiane są na licytację. Uzyskane pieniądze wspierają działalność Eltona Johna, który od lat stara się wspierać osoby będące zarażone wirusem HIV oraz chorujące na AIDS. Ponadto piosenkarz walczy o wzrost świadomości i tolerancji wobec tego problemu na świecie.

Marka Grey Goose docenia inicjatywy, które wspierają najbardziej potrzebujących. Za doskonałą jakością i smakiem trunku kryje się coś więcej – zaangażowanie w walkę z problemami, z którymi na co dzień borykają się zwykli ludzie. Obecność francuskiej wódki na aukcji charytatywnej zorganizowanej przez markę Voda jest na to najlepszym dowodem.


Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?

Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.

Kontakt prasowy:

Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com
















Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marta Więckowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl