Zaoszczędź każdą milisekundę z kartą graficzną INNO3D RTX! Technologia NVIDIA Reflex niebawem obejmi


Zaoszczędź każdą milisekundę z kartą graficzną INNO3D RTX! Technologia NVIDIA Reflex niebawem obejmi
2024-09-27
NVIDIA Reflex to przełomowa technologia redukująca opóźnienia w kartach graficznych GeForce. Korzysta z niej już ponad 120 gier, a lada moment do tego grona dołączą kolejne tytuły, a nawet nowe kompatybilne urządzenia.

Technologia NVIDIA Reflex niebawem zawita do zamkniętej bety gry FragPunk. To szybka strzelanka 5v5 autorstwa Bad Guitar Studio, w której można korzystać z kart ulepszeń zmieniających zasady każdej rundy. Wybierz jednego spośród 10 bohaterów o różnych umiejętnościach, dostosuj kombinację broni, wybierz karty i przygotuj się na walkę! Zamknięta beta FragPunk rusza w październiku. Zarejestruj się już teraz, aby mieć szansę na zaproszenie do testów gry. Jeśli otrzymasz dostęp, możesz aktywować pełną gamę technologii GeForce. NVIDIA Reflex sprawi, że rozgrywka będzie jeszcze bardziej responsywna, jednak poza tym produkcja wykorzysta dobrodziejstwa technologii DLSS 3 oraz  efekty ray tracingu, które wzmocnią Ambient Occlusion, cienie, odbicia i oświetlenie.

Kolejną grą wykorzystującą NVIDIA Reflex i DLSS 3 będzie Marvel Rivals. To drużynowa strzelanka PvP od studia NetEase Games, która pozwoli graczom na wybór spośród szerokiej gamy uwielbianych przez fanów i kultowych superbohaterów i superzłoczyńców Marvela z Avengers, Strażników Galaktyki, X-Men i wielu innych z całego multiwersum Marvela. Gra Marvel Rivals oficjalnie zadebiutuje 6 grudnia, a wszyscy bohaterowie będą dostępni za darmo od premiery i później. Lista zostanie również rozszerzona o Kapitana Amerykę i Zimowego Żołnierza!

Ponadto technologia NVIDIA Reflex zawitała do ośrodka treningowego zasłużonej esportowej organizacji Cloud9. “Jesteśmy niesamowicie podekscytowani współpracą z NVIDIA i wprowadzeniem ich niesamowitej technologii do Cloud9. Procesory graficzne GeForce RTX serii 40 i technologia NVIDIA Reflex zapewniają naszym graczom wydajność i responsywność, których potrzebują, aby utrzymać się na czele gry. Ta współpraca to dla nas ogromny krok naprzód, ponieważ nadal przesuwamy granice w grach konkurencyjnych i tworzeniu treści” — mówi Jack Etienne, współzałożyciel i dyrektor generalny Cloud9. Popularna drużyna będzie teraz wykorzystywać układy GeForce RTX 4080 SUPER, by dać graczom dodatkową przewagę, gwarantując im możliwość gry na najwyższym poziomie już od pierwszych sekund każdego meczu.

15 września odbył się największy esportowy turniej, czyli The International (DOTA 2). Zawody te wyróżniają się ogromną pulą nagród, dziesiątkami milionów widzów i wydarzeniami angażującymi również zwykłych graczy. Zarówno zawodnicy, jak i fani chcą, by zwycięzcy wygrywali poprzez umiejętności, a nie opóźnienia lub zacinanie animacji w ważnych momentach. Dlatego właśnie ogromną rolę w tych zawodach odegrała technologia NVIDIA Reflex, dzięki DOTA 2 stała się jeszcze bardziej responsywna, a opóźnienia zmniejszyły się nawet o 23%.

Inną okazją do zapoznania się z technologią NVIDIA Reflex w akcji były globalne mistrzostwa FNCS 2024, które odbyły się w dniach 7 – 8 września w Kopenhadze w Danii. W ich ramach najlepsze duety Fortnite na świecie rywalizowały o udział w puli nagród o łącznej wartości ponad 2 000 000 USD. W tak dynamicznej rozgrywce o tak wysoką stawkę nie ma miejsca na opóźnienia i przycięcia, dlatego właśnie tak ważne okazało się zastosowanie techniki NVIDIA Reflex, która w tym przypadku zapewniła mniejsze opóźnienie systemu nawet o 46%.

NVIDIA Reflex to technologia wspierana nie tylko przez karty graficzne i gry. Istnieją jeszcze monitory G-SYNC z Reflex oferujące najwyższe częstotliwości odświeżania, a także myszy do gier z Reflex w pełni gotowe do usprawnienia rozgrywki. Dopiero te produkty pozwalają w pełni zapoznać się z brakiem opóźnień i płynnością gry. Teraz do grona ponad 80 produktów zgodnych z Reflex dołączają cztery nowe myszki gamingowe: ASUS ROG Keris II Ace, HyperX Pulsefire Haste 2 Core Wireless Gaming Mouse, Turtle Beach Kone II i Turtle Beach Kone II Air. Aby zmierzyć opóźnienie systemowe przy użyciu zgodnych akcesoriów NVIDIA Reflex, skorzystaj z przewodnika dostępnego.

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Entrymedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl