ZTE - nowy klient agencji 4 Publicity


ZTE - nowy klient agencji 4 Publicity
2023-06-15
Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim w związku z dynamicznym rozwojem firmy, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty.

Dzięki niej ZTE - chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity. Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing. W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.

 - 2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony - planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów. Wcześniejsza współpraca z 4 Publicity i wysoka ocena kompetencji zespołu były kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na naszą decyzję o wyborze agencji – powiedział Jacek Koba, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w ZTE Polska.

- Mieliśmy już okazję współpracować z ZTE, dlatego znamy markę oraz jej produkty, tj. telefony komórkowe, routery oraz rozwiązania sieciowe. Urządzenia ZTE są skierowane zarówno do indywidualnych klientów jak i firm, dlatego komunikacja będzie odbywać się wielotorowo – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO 4 Publicity.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Krzysztof Kiszewski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl