Czwartek, 2021-11-4 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Głęboka restrukturyzacja - Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów EQUILIBRA TRICOLOGICA
Na ratunek zniszczonym i słabym włosom. Naprawcza maska restrukturyzująca do włosów Equilibra TRICOLOGICA polecana jest do głębokiej pielęgnacji włosów osłabionych, matowych, łamliwych lub zniszczonych, wymagających skutecznej kuracji odbudowującej i wzmacniającej.

Ruszyła budowa osiedla Trimare w nadmorskim Sztutowie!
Dekpol Deweloper wystartował z realizacją swojej najnowszej inwestycji: Trimare. Kompleks powstaje w Sztutowie - jednej z najpiękniejszych miejscowości na Mierzei Wiślanej. Swoją architekturą idealnie wpasowuje się w nadmorski klimat okolicy.

Nowości Muraspec na targach Warsaw Home
Na tegorocznych targach Warsaw Home&Contract (27-30.10) firma Muraspec zaprezentowała szeroką gamę materiałów akustycznych, w tym m.in. mobilne ścianki działowe, panele, tapety akustyczne, systemy sufitowe oraz nowości: akustyczne lampy oraz mobilne przegrody biurkowe, idealne do pracy w biurze.

Międzynarodowy automotive coraz mocniejszy w Bielsku-Białej
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, z kolejną inwestycją dla branży motoryzacyjnej w Bielsku-Białej. W ramach Panattoni Park Bielsko-Biała IV deweloper dostarczy w formule BTS zakład produkcyjny o powierzchni 33 200 m kw. dla włoskiej firmy Cornaglia Group

W Głogowie powstaje ponad 110 000 m kw. zielonej powierzchni, a FM Logistic zajmie 35000
Panattoni, największy przemysłowy deweloper w Europie, odkrywa kolejną dolnośląską lokalizację. Przedsiębiorstwo rozpoczęło budowę Panattoni Park Głogów, który docelowo zajmie ponad 20ha, w tym 111 000 m kw. pod dachem. Inwestycja przejdzie certyfikację metodą BREEAM na poziomie Excellent.
Żabka jako pierwsza na polskim rynku oferuje klientom Lycamobile
Oferta doładowań do telefonów komórkowych dostępnych w sklepach Żabka została rozszerzona o nowy produkt od operatora Lycamobile – eVoucher o nominale 25 zł z wbudowanym pakietem 50 GB na 30 dni. Lycamobile to największy operator wirtualnej sieci komórkowej (MVNO).

6 sposobów na białą łazienkę z płytkami Opoczno
Biała łazienka to aranżacyjny klasyk o wielu twarzach. Może być nowocześnie monochromatyczna, przytulnie ocieplona dodatkiem drewna lub klasycznie elegancka. Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów proponuje kolekcje, które pozwolą urządzić białą łazienkę na różne sposoby.

Trwa finalizacja unikatowej i luksusowej inwestycji Nautic Park na polskim wybrzeżu
Jeszcze w tym roku zakończy się realizacja nadmorskiego projektu apartamentowego Nautic Park. Projekt wyróżnia się nowoczesną i kameralną architekturą z szeregiem udogodnień dla mieszkańców.
LECH FREE NAWIĄZAŁ WSPÓŁPRACĘ Z POLSKĄ LIGĄ ESPORTOWĄ
Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment esportu. We współpracy z Ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu, bo przecież Lechendy mogą wszystko

10 filarów zrównoważonego rozwoju, czyli design odpowiedzialny za dobro planety
To,czego nie stworzyła przyroda, zostało zaprojektowane i wyprodukowane. W trakcie tych procesów można być w zgodzie z naturą, a także działać na rzecz ochrony środowiska. Taka właśnie wizja przyświeca firmie Greenlam, u podstaw której leży zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.
GEFCO partnerem logistycznym Citroëna. Obsługa innowacyjnego auta elektrycznego AMI.
GEFCO, wiodący dostawca logistyki dla branży motoryzacyjnej w Europie, zostało partnerem logistycznym Citroëna we Włoszech w zakresie obsługi innowacyjnego i w pełni elektrycznego pojazdu czterokołowego AMI.
Port Łódź na weekend
Port Łódź zaprasza na kolejną edycję Jarmarku Regionalnego. Regionalni wystawcy pojawią się w Centrum w piątek, 5 listopada, a z ich oferty będzie można skorzystać aż do 13 listopada włącznie. Najbliższa sobota w Porcie Łódź to także spotkanie z ekspertami w ramach kampanii „Łódź OddychaMY".
Getin Bank wprowadza do aplikacji mobilnej usługę parkowanie z mPay
Getin Bank przygotował dla swoich klientów nową usługę - od dzisiaj mogą płacić za parking bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Szukanie parkometru i drobnych w kieszeni nie będzie już koniecznością. Dostawcą usługi jest mPay.
Ty też możesz pomóc – zbiórka krwi w ETC Swarzędz
ETC Swarzędz oraz Leroy Merlin zachęcają wszystkich mieszkańców gminy do podzielenia się krwią. Każdy będzie miał szansę pomóc potrzebującym już w najbliższą sobotę 6 listopada. W godzinach 09:00-14:00 na terenie parkingu centrum handlowego stanie specjalny krwiobus.

Sposób na kuchnię – o pięciu zasadach projektowania kuchni na webinarze OKK! design
Kuchnia często nazywana jest sercem domu, ponieważ to tutaj krzyżują się drogi wszystkich domowników o każdej porze dnia. Kuchnia spełnia podstawową funkcję przygotowywania posiłków, ale nie tylko!

Droga Czerwona: analitycy Betfan prognozują terminy
Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Trójmiasto doczeka się w końcu budowy Drogi Czerwonej, mającej połączyć gdyński port z siecią dróg krajowych. Zdaniem BETFAN prace budowlane przy tej inwestycji ruszą w ciągu pięciu lat, tj. do końca 2026 r.

Oryginalne wnętrza z charakterem
Szukając nietuzinkowych pomysłów na wykończenie wnętrza warto poznać szeroki wachlarz możliwości farb do zadań specjalnych Tikkurila. Dzięki nim nawet proste zabiegi dekoracyjne zapewnią „efekt wow” i podkreślą kreatywny styl domowników.

Różowe królestwo małej księżniczki
Małe księżniczki uwielbiają róż, dlatego warto sięgać po jego odcienie w aranżacjach dziecięcych wnętrz. Zastosowanie barwnych propozycji farb Beckers pozwoli wyczarować królestwo, które nie tylko będzie budzić zachwyt, ale też stanowić praktyczne rozwiązania nawet dla wrażliwych maluchów.

Niemal co 2. specjalista IT z Polski chce pracować w kraju – raport No Fluff Jobs
Z raportu „Specjaliści IT w Europie Środkowo-Wschodniej” przygotowanego przez No Fluff Jobs wynika, że co 2. specjalista IT z Polski mając do wyboru inne kraje regionu, najchętniej pracowałby w ojczyźnie. Co więcej, specjaliści IT znad Wisły wykazują także większą chęć zmiany obecnego miejsca pracy.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Czar jesiennych inspiracji we wnętrzach
Jesień, mimo postępującej dominacji szarości, pokazuje, jak barwy zmieniającej się przyrody mogą stworzyć na jej tle niezwykle malowniczą kompozycję. To także urokliwa inspiracja, jak dzięki drobnym zabiegom odmienić wnętrze przed zimą, nadając mu oryginalności i nowej energii.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski i popularni influencerzy
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

Droga do sukcesu
Michalina Mielnicka - właścicielka LaVish Beauty Studio w Gdańsku. Od 2014 roku stylista rzęs oraz brwi. Laureatka mistrzostw i olimpiad na arenie międzynarodowej.

Credit Agricole zaprasza na Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej? Jaki będzie wpływ podatków na rozwój branży alkoholowej? Zmiany trendów konsumenckich a rynek mięsa – rewolucja czy ewolucja? ? Na te i wiele innych tematów dyskutować będą uczestnicy Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Ruszyła budowa I etapu Alei Praskich w Warszawie
Wystartowała realizacja I etapu Alei Praskich, nowego osiedla realizowanego przez Develię na warszawskiej Pradze Południe. Generalny wykonawca, firma TechBau, rozpoczęła już prace budowlane związane z podziemnymi kondygnacjami inwestycji.

Nowa inwestycja Brain Embassy w samym sercu Warszawy
Brain Embassy nie zwalnia tempa rozwoju i powiększa swoje portfolio o nowe przestrzenie coworkingowe.

Cerrad sponsorem aktywnego podwórka szkolnego w Jagodnem
W ramach programu grantowego Grupy CERRAD, Pomagajmy razem, zrewitalizowaliśmy podwórko szkolne przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem.
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Kolory domowego zacisza
Radość, lekkość i optymizm są esencją trendu „Pockets of Fun”, proponowanego przez Beckers na rok 2025.
Otwarcie Starbucks w Galerii Łódzkiej
Nowy lokal Starbucks w Galerii Łódzkiej otwiera się 9 maja. W ofercie znajdziesz klasyczne napoje, wysokiej jakości kawy 100% Arabica i smaczne przekąski. Wpadnij na chwilę relaksu po zakupach lub rozmowę przy filiżance kawy.
Znane osobistości ze świata piłki nożnej w nowej kampanii Snickers
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony!
Najczęściej czytane artykuły:
NOWY SERWIS SUBSKRYPCYJNY TVN24+ JUŻ DOSTĘPNY
Warszawa, 24 kwietnia 2025 r. – TVN Warner Bros. Discovery uruchomił nowy serwis subskrypcyjny TVN24+, który stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby odbiorców treści informacyjnych.
Newline Interactive: Grzegorz Pawlak objął stanowisko Business Development Managera
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki.
Płatności ratalne i odroczone od Klarny dostępne dla klientów e-sklepu Kazar
Klarna, globalna sieć płatności, rozszerza współpracę z firmą Kazar. Klienci sklepu internetowego polskiej marki modowej mogą skorzystać z rozwiązań płatniczych oferowanych przez Klarnę, takich jak „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać w 3 ratach 0%”. Usługi dostępne są dla kupujących w całej Europie, w
Czujniki środowiskowe w dozorze wizyjnym
Axis Communications wprowadza pierwsze czujniki środowiskowe AXIS D6210 Air Quality Sensor i AXIS D6310 Air Quality Sensor. Nowe czujniki Axis łatwo integrują się z istniejącymi systemami, umożliwiając monitorowanie jakości powietrza, wykrywanie dymu tytoniowego i pary z e-papierosów.
Jak bawić się z dzieckiem by wspierać jego rozwój? Psycholog dziecięcy podpowiada [#MAMYNATORADĘ]
Spontaniczna, przyjemna i dobrowolna – to cechy, które definiują zabawę. Dla dziecka jest ona naturalnym sposobem odkrywania świata, a dla rodzica może stać się okazją do budowania pozytywnej relacji oraz wsparcia w rozwoju malucha.